JELENA BLAGOJEVIC'IN YERINI ALMAK BASKI YARATMIYOR








PGE Rzeszów'un Kolombiyalı pasoru Amanda Coneo, takim olarak kendimizi ne kadar yorgun hissetsek de takımımla ve mücadelemizle gurur duyuyorum diyor. Başlangıçtaki zayıf setlerden sonra nihayet sayi almaya başladığımizda kendime daha çok güvenmeye basladim. Voleybol takımları öyle oluyor ki, her zaman dalganın üzerinde olmuyorsunuz aynı zamanda zayıf yönlerinizle de mücadele etmeniz gerekiyor. Bu normal ve bunda olağandışı bir şey yok. Gelecekte daha iyi oynamaya çalışmalı ve yaptığım hatalardan ders almalıyım.

Takımımızı ve ligdeki yüksek rekabet seviyesini seviyorum. TAURON Liga'da oynayabildiğim için mutluyum. Takıma yardımcı olabileceğime inanıyorum ve kazanmamızın ve başarıya ulaşmanın anahtarının oyunda birbirimizi desteklememiz ve tamamlamamız olacağına inanıyorum.

Büyük bir sorumluluğum var çünkü Rzeszów'da ve tüm TAURON Liga'da efsane olan Jelena Blagojević'in yerini aldım. Ama bu durum bende herhangi bir olumsuz baskı yaratmiyor. Tek amacım takıma mümkün olduğu kadar destek olmak ve her şeyimi vermek. Tek düşündüğüm bu.

Kendimi sürekli geliştirip Polonya gibi bir ligde sınamak istiyorum. Rekabetin seviyesinin yüksek olduğuna inanıyorum çünkü Polonya'da voleybola çok değer veriliyor ve çok iyi bir seviyede. Umarım takıma mümkün olduğunca yardımcı olabilirim. Ancak burada mümkün olduğunca çok şey öğrenmek istiyorum ve her antrenman ve maç bir öğrenme fırsatıdır. Umarım TAURON Liga'da en iyi tarafımı göstereceğim. Rzeszów’da oynamak, eski kulubum Mulhouse'da yaşadıklarımla karşılaştırıldığında daha fazla sorumluluk da içeriyor. Elimden gelenin en iyisini yapmak ve yeteneklerimi göstermek benim için kesinlikle çok önemli olacak.

TAURON Liga'da oynamanın ek bir avantajı da erkek arkadaşım Adrian Aciobăniţei'nin PlusLiga'da PGE GiEK Skra Bełchatów'da oynaması. Gerçekten güzel ama ne yazık ki Rzeszów ile Bełchatów pek yakın değil. Ancak Adrian'ın kendisini daha da geliştirebileceği bir kulüp bulmasının da çok önemli olduğunu düşünüyorum. Biz de en iyi tarafımızı göstermek, takımlarımızı desteklemek ve elimizden gelenin en iyisini oynamak için Polonya'ya geldik.

Kolombiya'daki voleybolun Polonya'dakinden farklı olduğunun farkındayım ama benim için daha da güzel bir deneyim. TAURON Liga'da kendimi gösterme fırsatı bulduğum için minnettarım. Bu konuda heyecanlıyım ve hem bireysel olarak hem de takım olarak çok iyi bir sezon geçireceğime inanıyorum. En çok önemsediğim şey bu.

PGE Rzeszow takımında Julia De Paula ile ve iyi derecede İspanyolca bilen teknik direktör Stephan Antiga ile ana dilinizde iletişim kurabiliyorum. Bu durum benim için oldukça iyi. Koç Antiga İspanyolcayı çok iyi konuşuyor ve bana çok yardımcı oluyor. Bunun için ona çok minnettarım çünkü gerçekten çok sabrı var. Şu anda en üst seviyemde oynamadığımı biliyorum ama zamanla o seviyeye ulaşacağımı ve yeteneklerimi göstereceğimi düşünüyorum.

Sezonun başından bu yana ilk 6'da oynuyorum ve bu da koçun bana güvendiğini kanıtlıyor ve muhtemelen performansımi gelistirmeme yardımcı oluyor. Bu benim için çok önemli.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR