BASKETBOLA ADANMIŞ BİR HAYAT DOĞAN HAKYEMEZ

-      ÖNCELİKLE KENDİNİZDEN BİRAZ BAHSEDEBİLİR MİSİNİZ?
13 yaşımda mahallede futbol oynarken camlarını kırdığım Musta Tenim beni kolumdan tuttuğu gibi basketbol sahasına götürdü. Daha önce atletizm yaptığım için basketbolla kaynaşmam kolay oldu. Bir sene yıldız takım, bir senede genç takımda oynadım. O sene Gençler Türkiye Şampiyonu olduk, bende sayı kralı oldum. Daha sonra 1,5 sene Aydın Örs le beraber A Takımında oynadım

-      OYUNCU OLARAK BASKETBOL KARİYERİNİZDEN BAHSEDEBİLİR MİSİNİZ?
DSİ den sonra 4 sene GALATASARAY, 3 sene ŞEKERSPOR, 2 sene ECZACIBAŞI, 7 sene EFESPİLSEN ve KARŞIYAKA da oynayıp basketbolu bıraktım. 2 kez ECZACIBAŞI’ nda 3 kez EFES PİLSEN de şampiyonluk yaşadım.
-      BU ESNADA UNUTAMADIĞINIZ ANILARINIZ OLDU MU?
Son milli maçımı AVRUPA KARMASINA karşı oynadım ve 28 sayı atarak oynadığım bu maçı unutamam.
-      KARİYERİNİZDE KAÇ KEZ MİLLİ TAKIM FORMASI GİYDİNİZ VE NE GİBİ BAŞARILAR ELDE ETTİNİZ?
184 kez Milli Formayı giydim. Gençler Balkan Şampiyonasında sayı kralı oldum. Dünya Üniversiteler Şampiyonasında sayı krallığında 4. oldum.
-      OYUNCULUKDAN SONRA MENEJERLİĞE ADIM ATMIŞSINIZ HANGİ TAKIMLARDA MENEJERLİK YAPTINIZ VE AMAÇLARINIZA ULAŞABİLDİNİZ Mİ?
-       FENERBAHÇE, ÜLKER, GALATASARAY, EFES PİLSEN, ANTALYA BÜYÜKŞEHİR, TRABZONSPOR ve MİLLİ TAKIM da görev yaptım.
Fenerbahçe’ ye ilk şampiyonluğu yaşattım. Ülker Spor’ u kurdum İkinci senesinde şampiyon yaptım. Efes Pilsen’ de 2 senede KORAÇ KUPASI dahil tüm kupaları aldık. Antalya ve Trabzon’u 2. Ligde Şampiyon yaparak 1. Lige çıkarttım.
Milli Takımda Avrupa İkinciliği ve Dünya Altıncılığı yaşadım.
Tüm hedeflerime ulaştım.
-      BASKETBOLDAN HİÇ KOPAMIYORSUNUZ AÇTIĞINIZ BİR BASKETBOL OKULU VARMIŞ.
Basketboldan kopamıyorum. Altar Tunçkol’  la Antalya’ da kurduğumuz bir basketbol okulu var.    
-      VE SONUNDA YUVAYA GERİ DÖNMÜŞSÜNÜZ. DSİ’DE KOORDİNATÖR OLMUŞSUNUZ. AMACINIZ NEDİR?

-       DSİ Spor a döndüm. Sponsorumuz ERA ŞİRKETLER GRUBU ile takımımızı eski günlere taşımak için büyük bir çaba harcıyoruz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR