PIACENZA İÇİNDE OLMAKTAN KEYİF ALDIĞIM BİR TAKIM

 




Serie A çeyrek finalindeki mucize, Piacenza’nın orta oyuncusu olan Edoardo Caneschi'nin kafasında hâlâ yaşıyor. Şahsen ben çok mutlu oldum ama herkesin gözlerindeki memnuniyeti de gördüm. Buna her zaman inanıyorum çünkü bu takım istediği zaman inanılmaz şeyler yapabiliyor. Bazen kendimiz en iyi performansımızı gösteremeyiz, ancak bunun yerine birbirimize inanmayı başardığımızda %200'ümüzü veririz. Belki de engelleri aşmamıza izin veren de budur."

 

Çeyrek finalde Modena’yı elemeleriyle aynı saatlerde voleybolda Perugia'nın elenmesiyle bir başka gelişme daha yaşandı.

“Sanırım buna herkes şaşırdı, en başta da ben. Coppa Italia yarı finalinde onları mağlup ettikten sonra bunun onların nadir yenilgilerinden biri olacağını düşündüğümü hatırlıyorum. Hatta o akşamdan sonra hiç maç kaybetmeyeceklerini düşünmüştüm. Ne olduğunu bilmiyorum ama inanın Milano adına kesinlikle çok mutluyum. Özellikle de ne kadar mükemmel oyuncular olduklarını gösteren Porro ve Vitelli gibi arkadaşlarım için“.

 

Sizden de Civitanova hakkında yorum yapmanızı rica ediyorum.

“Her zaman güçlü bir takım oldular ve Verona'ya elenmeleri kabusunu ne kadar kararlılıkla ortadan kaldırmaya çalıştıklarını biliyorum. Bence Ivan Zaytsev'in resepsiyondaki hamlesiyle çok daha fazla iyi oynuyorlar. Onun bu performansı, benzer bir dinamiğe sahip bu takımın potansiyeli artıyor ve oyunda kesinlikle çok şey geliştirdiler“.

 


Lube'nin üst yönetiminden de artan bir baskı var. Bu baskıyla nasıl başa çıkıyorlar ?

“Elisabetta Curti gibi en zor anlarda bile tek bir teselli sözü bulabilen, hiçbirimizi baskı altına almayan, ancak ekip ve yönetimle birlikte nasıl olduğunu anlamaya çalışan bir başkana sahip olduğum için yeterince şanslıyım. O zaman bu koşullarda kendini bulmalısın. Piacenza'da neler olduğuna bakıyorum da çok ilgili ve diyaloğa açık bir takım buldum“.

 

Club Italia’da Sora ve Verona arasında yıllarca gezdikten sonra Piacenza'da ne buldunuz ?

“Kesinlikle insan ilişkileri mükemmel. Takım arkadaşlarımla çok iyi anlaşıyorum örneğin buraya gelmeden önce tanıdığım Cester ve Recine ile yakınlığım olduğundan ne yapabileceğimizi hep konuşuruz. Genel olarak içinde olmaktan keyif aldığım bir takım“.

 


Trento'ya karşı sizi 2-0 geride bırakan yarı final serisi hakkında bir düşünceniz var mı ?.

“Seri uzun, şampiyonluk finali gibi bir hedefe ulaşabilmek için her fırsat faydalı olacak. Psikolojik düzeyde her maça hemen hazırlanmaya çalışmalıyız, fiziksel düzeyde ise gerçek mücadelelerle yüzleşmeye hazırlanmalıyız“.

 

Olası bir Milano finali için ne düşündürüyorsunuz ? “Bu kesinlikle çok ilginç olurdu.Şaka gibi. Ancak bu tür senaryoları düşünmek için henüz çok erken. Önemli olan, rakibin kim olacağı değil, Trento engelini geçmemiz gerekliliğidir!“.

Edoardo Caneschi: "Quando Piacenza vuole, può fare cose incredibili" | Volley News

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR