VOLEYBOLA ADANMIŞ BİR HAYAT

 





Dragan Salapura, Bosna Hersek doğumlu bir voleybol antrenörü. İşte Salapura’nın anlattıkları ;

 

Çok uzun zamandır voleybolun içindeyim ve voleybol benim hayatım.

 

Genç bir oyuncu olarak, eski Yu voleybolunun zirvesine çıkan başarılı bir neslin parçası olduğum için şanslıydım. Bir teknik direktör olarak bu yıl bölgede yaptığım koçluk çalışmasının 40. yılını kutluyorum.

 

Bosna Hersek'te Bihać'ta doğdum. OK Bihać takımı ile iki kez Bosna Hersek ulusal şampiyonluğunu kazandım.

Hırvatistan'da Welas erkek ve kadın yaşlılar takımı olarak küçük yaş kategorilerinde dikkate değer sonuçlar elde ettim.


 

Hırvatistan milli takımı ile U16, U18 ve birkaç yaş kategorisinde koçluk ve seçicilik yaptım. Kariyerim boyunca bölgede 30'dan fazla salon ve plaj voleybolu kampının başında yer aldım.

 

Hırvatistan'da Fred Sturm ile IVA/uluslararası voleybol akademisi/, Hırvatistan'da Ljubo Travica ile voleybol takımı kampı ve Sırbistan'da Camp Vanja Grbić bunlar arasında yer almaktadır.

 

Şu anda, OK Poreč'te çalışmanın yanı sıra, Hırvat Voleybol Birliği'nin CEV "Play voleybol, onunla büyü" projesinde koordinatör olarak yer alıyorum.

 

Voleybolda geçen bunca yıldan sonra, coşku ve empatinin spor yapmanın anahtarı olduğuna ve koçların öğrenmeyi asla bırakmaması gerektiğine inanıyorum.

 

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR