SPOR TESİSLERİNE YATIRIM SEYİRCİ SAYISINI DA ETKİLER

 



            


Karşı kıyıdan bir dost Macaristan’da Vasas ile şampiyonluk kazanan Giannis Athanasopoulos ;

 

-        Kariyeriniz Boyunca Unutamadığınız Anılarınız Var mı ?

Benim için çok özel olan olay, geçen yıl Hollanda'da düzenlenen Dünya Şampiyonasıydı, voleybol seviyesi çok yüksekti ve her gün iyi bir takıma karşı oynamak zorundaydınız. En zor olan ise, her maç sonrasında duygu değişimi ve bir sonraki maça odaklanmak zorunda olmanızdı.

Ayrıca Yunanistan, Almanya ve Macaristan'da Baş Antrenör olarak katıldığım tüm Kupa Finallerini asla unutmayacağım. Kupa Finali özel bir etkinlik ve burada her şey olabilir. Atmosfer farklıdır ve antrenörlük yaptığım tüm ülkeler için özel bir etkinliktir.

 

 

-  Şimdiye Dek Gördüğünüz En Güzel Spor Salonu

    Hangisi ?

Zor bir seçim ama Almanya, Çin, Türkiye, Macaristan'da çok güzel spor salonlarında bulundum. Genel olarak bu konu hakkında eklemek isterim ki gerek federasyonlar, gerekse kulüpler vs. voleybolu daha çekici hale getirmek için spor tesislerine yatırım yapmaya odaklanmalı ve bu şekilde daha fazla taraftar çekeceğimize inanıyorum.

 

-        Voleyboldaki Favori Pozisyonunuz Hangisi ve Bunun Bir Nedeni Var mı ? 

Benim favori pozisyonum pasörlük. Voleybol oynarken pasördüm belki de bundandır. Pasör tüm oyuna dahil olur ve saha içindeki ikinci koç gibidir. Son derece odaklanmış, sakin olmanız ve her durumda oyunu okuyabilmeniz gerekiyor.

 


 

-           Dünyada En Beğendiğiniz Voleybolcu Kimdir ?

Genel olarak pek çok harika voleybolcu olduğuna inanıyorum. Öncelikle takım için çalışan ve bencil olmayan oyuncuları daha çok seviyorum. Aklıma gelen 2 ismi söyleyeceğim Gabi ve Wolosz.

-          Video Challange System Hakkında Ne Düşünüyorsunuz  ?

Oyununu daha adil hale getiren harika bir sistem. Ancak geliştirilmesi gereken çok alan var. Savunma dokunuşlarına, file üstü temaslara ve Macaristan'da deneyimlediğim bir şeye meydan okuyabilmek için daha yüksek çözünürlüklü kameralar kullanmalıyız. Bu tür kameraları, daha önce 1 rallide 3 değişik oyuna meydan okuyabilmek için Polonya'da da görmüştüm.

 

-          Voleybolun Geleceği Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?

Daha önce de söylediğim gibi, geliştirecek çok şey olduğuna inanıyorum. Daha fazla taraftar çekebiliriz ve daha fazla taraftar sporumuzu takip ettiğinde hepimiz daha iyi olacağız. ABD'de son yıllarda profesyonel Ligler oluşturmaya çalışıldığını  görüyorum ve bu gerçekleşirse, o zaman bu çok büyük bir Pazar olur.

Daha fazla hayran ve medya voleybolu takip ettiğinde, daha fazla para harcanacak böylece takımlar daha profesyonel çalıştırabilecekler.

Bir teknik direktör olarak takvimden de bahsetmek isterim. FIVB-CEV ve ulusal federasyonlar aynı masada oturup daha iyi bir organizasyon yapmalı ve oyuncuları da düşünmeliler.



-        Sizce dünyada gelecek vaat eden kadın ve erkek voleybolcular kimler?

Size 3 isim söyleyeceğim Fedorotseva,Julia Bergmann ve Ana Cristina. Benim gözümde onlar geleceğin yıldızlarıdır.

-        Sizce ülkeniz Yunanistan'daki en yetenekli genç voleybolcu kim?

Martha Anthouli en yetenekli Yunan oyuncu, 2.02 metre boyunda ve smaçör. Gelecek yıl İtalya’da Chieri'de oynayacak.

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR