TAURON LIGA BANA COK SEY KAZANDIRDI


 





Imoco Conegliano'da Wolosz'un yedeği ABD'li pasor Madison Bugg'in görüşleri: 

TAURONLIGA.PL: Geçen sezon MOYA 

Radomka'da geçirdiğiniz sezonun ardından 

Imoco Conegliano gibi bir takımda oynamak sizin 

için özel bir şey mi?

Kesinlikle. Bırakın ilk altida yer almak ve 

oynama fırsatına sahip olmak, böyle bir takımda 

yer almak bile hayallerimin gerçekleşmesi gibi. 

Böyle bir şansı yakaladığım için çok mutluyum. 

Böyle güçlü bir takımda oynayarak 

oyunumun seviyesinin de arttığını hissediyorum 

çünkü mükemmel kızlarla antrenman yapıyorum ve oynuyorum. Takım arkadaşlarım beni güçlü bir şekilde destekliyorlar ve onların sayesinde kendimi bir çocuk değil, takımın bir üyesi gibi hissediyorum. Harika bir ekibimiz var, 

birbirimize yardım ediyoruz ve takımda kendimi çok iyi hissediyorum.

TAURONLIGA.PL: Son zamanlarda başlangıç ​​

dizilişinde oynama şansını elde etmiş olman, 

koçun pasör pozisyonu da dahil olmak üzere 

kadroyu daha fazla degistirme ve gücünü 

sezon boyunca eşit şekilde dağıtma fikri mi?

Koçumuzun aklından tam olarak neler 

geçtiğini bilmiyorum ama tabii ki eğer koç 

oynamam gerektiğini söylerse oynarım. Koçun belirli bir maçta bir pasörün daha fazla oynamasını istediğini düşünüyorum, ancak bazen bu pozisyonda da değişiklik yapılması gereken durumlar oluyor, bu yüzden Asia Wołosz ve benim hazır olmamız gerekiyor. Rzeszów macinda Asia'nın dördüncü sette sahaya girdikten sonra galibiyete büyük katkısı olduğu açıktı, dolayısıyla işbirliğimiz ve birbirimizi 

tamamlamamız harika çalıştı.

TAURONLIGA.PL: Takımda sizin dışınızda üç 

Amerikali oyuncunun daha olması ve hepsinin 

servis karşılama pozisyonunda olması 

Conegliano'ya alışmaniza yardımcı olabilir mi?

Bu inanılmaz bir şey. Benim için bu kesinlikle harika bir şey ve yurttaşlarım ve diğer takım 

arkadaşlarım hakkında ancak övgüyle konuşabilirim.

TAURONLIGA.PL: Geçen sezon Radom'dan ne 

gibi anılarınız var?

TAURON Liga'da oynamak bana kesinlikle çok şey kattı. Ne kadar çok oynarsanız o kadar çok 

deneyim kazanirsiniz ve bu da ilerlemenize 

yardımcı olur. Geçen sezon Radom'da benim 

için gerçekten büyük bir mücadeleydi. Sezon 

boyunca pek çok sağlık sorunu yaşadık ve her 

zaman çözülmesi gereken zor durumlar vardı. 

Elbette İtalya da dahil olmak üzere her 

seviyedeki müsabakalarda sakatlık gibi şeyler oluyor ve çeşitli sorunlarla uğraşmak zorunda 

kalıyorsunuz. İtalya liginde oynayacak daha 

çok maçımız var, dolayısıyla geniş bir kadro çok 

faydalı ve her bir kıza ihtiyaç var.

TAURONLIGA.PL: Bu sezon Imoco Conegliano, 

Kathryn Plummer'ın sakatlığıyla mücadele 

etmesine rağmen ne İtalya Ligi'nde ne de 

Şampiyonlar Ligi'nde henüz maç kaybetmedi.

Maçları kazanmak bize büyük mutluluk veriyor. 

Bu sayede takımdaki atmosfer harika bir noktada ve maçların yoğunluğu ile oynama keyfi arasında bir denge kurduğumuz açık. Conegliano'nun takım içinde çok iyi bir atmosfere sahip olmasıyla tanındığını düşünüyorum. Çok fazla eğlencemiz, şakalarımız ve maskaralıklarımız var ama oyun seviyesi ve sonuçlar açısından hepsini iyi dengeleyebiliriz.

TAURON Liga: Geçen yıl Şampiyonlar Ligi'nde 

yaşanan başarısızlığın ardından, şimdi A. Carraro Imoco Conegliano takımı, İtalya ve Türkiye'den diğer güçlü takımların da yer aldığı bu turnuvaya özellikle odaklanıyor.

Elbette. Şampiyonlar Ligi'nde mücadele eden 

tüm İtalyan takımlarının iyi göründüğünü 

düşünüyorum ve bu da İtalyan liginin yüksek 

seviyesini kanıtlıyor. Ancak özellikle

play-off'larda rekabet düzeyi oldukça 

yüksek. Conegliano geçen sezon şanssızdı. 

Böylece, grup aşamasındaki her setin çok 

önemli olduğu ve kuradan önce mümkün olduğu 

kadar üst sıralarda yer almak için her şeyi 

yapmanız gerektiği ortaya çıktı. Play-off'lara 

yükselmek için mümkün olan en iyi koşulları 

yaratmak ve ardından teorik olarak finallere giden en kolay yolu bulmak için her şeyi yapmak istiyoruz.

 

https://www.tauronliga.pl/news/id/54981.html


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR