VOLEYBOL OYNARKEN POLONYA'YI TANIMAK

 






Polonya'ya gelmek Anastazja Hryszczuk için hic de.  zor bir karar olmadı. ŁKS Commercecon'un                genç. hücum oyuncusu, "Voleybol oynamaya devam  etmek istedim" diyor.

Voleybol maceranız nasıl başladı?

Anastazja Hryszczuk: Her şey beklenmedik 

bir şekilde başladı bir antrenman

turnuvasında oynuyordum. Bir yönetici 

bana yaklaştı ve boyumu ozelliklerimi 

sormaya başladı. Ayrıca voleybol oynamak 

isteyip istemediğimi sordu, ben de evet 

dedim. Bana başkanın numarası verildi ve 

beni arayacaklarını söylediler. O zamanlar 

gençtim  ve bu imkansız görünüyordu, bu yüzden       

buna gerçekten inanmadım. Doğum günümde 

ise çok buyuk bir hediye aldım çünkü bu

kulübün başkanı beni aradı ve denemeye 

davet edildim.

Peki nasıl oldu da Ukrayna'da bir    

kulüpte oynarken 15 yaşında 

Łódź Spor Kulübü'ne katıldınız?

Bunda en büyük katkı Ukrayna kulübünün 

iflasi oldu. Voleybola devam etmek istedim 

ve kulüp aramaya başladık. Şu anki menajerim 

o sırada Polonya'da yaşıyordu ve ŁKS'deki 

genç bir antrenörün numarasını buldu ve biz 

de bir deneme antrenmanı düzenledik. 

Sonunda çok beğenildim.

15 yaşındaki bir çocuğun evini, ülkesini 

bırakıp tanımadığı bir yere gelmesi 

kolay mı yoksa stresli bir deneyim miydi?

Çok stresli bir deneyim 

olduğunu düşünmüyorum. Başka bir 

ülkeye gittiğinizde yeni ülkeye 

alışmanız gerektiği biliniyor. Ancak çok 

fazla stres yaşamadım çünkü voleybol 

macerama devam etmek istiyorsam 

bunu yapmak zorunda kalmam benim 

için normaldi.

Polonya ve Ukrayna kültürleri, başka bir dünyaya kültürel bir sıçrama yapacak kadar yeterince farklı mi ?

HAYIR. Bunlar benzer kültürlerdir. Dilde bile benzerlikler var ve bu bana çok yardımcı oldu. Bu benzerlikler kesinlikle görülebilir.

Genç bir takımdan, Polonya Şampiyonası'nda birçok madalya sahibi olan TAURON Ligi kulübüne katıldınız. Bu şimdiye kadarki en büyük kariyer sıçramanız mı?

Bu kesinlikle büyük bir adımdı çünkü gençlerden üst lige geçmek, antrenmanlarda bile seviyeler arasında büyük bir fark yaratıyor.

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR