YALOVA'DAN DÜNYA ŞAMPİYONLUĞU'NA İSMAİL AR

     ÖNCELİKLE KENDİNDEN BAHSEDERMİSİN?
Ben ailenin ikinci çocuğu olarak 28 Kasım 1985 de Yalova’da dünyaya geldim ..
Çocukluğumdan itibaren sporun içindeydim ailemin etkisi çoktu bunda okulla sporu
götürebiliyordum lisanslı olarak Yalovaspor’un alt yapısında futbol oynuyordum.. 17
Ağustos 1999 a kadar ta ki .. Depremden sonra hayatım başlı başına değişti .devamlı
spor yapan çocuk spordan çok uzak kalmıştı 2005 yılına denk 2005 yılında basketbola başladım ve ilk resmi maçımı GS’ ye karşı oynadım GS’ nin de bu branşta ilk resmi maçıydı GS’ ye ilk sayıyı atan sporcuyum bu arada ...:)

     UNUTAMADIĞIN ANILARIN VAR MI?
Unutamadığım anı öyle çok ki ama benim için en özel olan kısıtlı kadroyla 2010 yılında şampiyonlar ligi şampiyonu olduğumuz andı ..

     GALATASARAY’DAKİ SPORCULUK GÜNLERİNDEN BAHSEDEBİLİRMİSİN?
Galatasaray’a transfer olalı 6 yıl oldu takımın en eskilerinden biriyim artık . Geldiğim ilk günden beri aynı disiplinle aynı açlıkla çalışmalarımızı sürdürüyoruz bütün arkadaşlarım üzerindeki formanın armanın farkında ve bilincindeyiz . Galatasaray da sporcu olmak güzel ve bir o kadar da zor diyebilirim ..

     ŞAMPİYON KULÜPLER ŞAMPİYONLUĞU VE DÜNYA ŞAMPİYONLUĞU HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİN VE ANILARIN
Hepsinin bende yeri bambaşka öncelikle .. Biz Türkiye’ye bu kupalara alıştırdık galiba son aldığımız dünya kupasından sonra üst seviye. Bir gazetenin müdürünün söyledikleri hala kulaklarımızda çınlıyor. ..Kıtalar arasını almak Avrupa şampiyonlar ligini almaktan gerçekten daha kolay ama kıtalar arası kupaya gitmenin yolu da şampiyonlar ligini kazanmaktan geçiyor

     MİLLİ TAKIM KARİYERİN VE BAŞARILARIN NELERDİR?
Milli takım benim için en özel hedeflerden biri her Türk evladı gibi .. İlk milli formayı basketbola başladığım yıl ümit milli takım Avrupa şampiyonasında giymiştim benim için çok iyi bir deneyim olmuştu. 5. Olmuştuk ama çok iyi jenerasyonduk . Ondan 1 yıl sonra GS’ye transfer oldum ve A milli takıma çağrıldım. Bu benim için büyük bir başarıydı Ülkemizde yapılan Avrupa şampiyonasında final oynadık ve Avrupa ikincisi olduk. 2009 yılında bundan önce milli takımımız ilk 8 e bile girmemişti Dünya Kupası’na gittik. 2010 yılında ilk defa bizim için çok iyi tecrube oldu. 2011 yılında Avrupa Şampiyonası’ nda şanssız bir şekilde gruptan lider çıkmamıza rağmen çaprazda grubundan 4 çıkan Polonya’ya yenildik ama Paralimpik Oyunları’na gitmeye hak kazanmayı bildik .. Bizim için bu da başarıydı olimpiyatlarda ilk maçımızda USA takımını güzel bir oyunla yenerek gerçek gücümüzü gösterdik ve şampiyonluk adaylarından biri olduğumuzu söyleyenlerin sayısı çoğaldı .. Maalesef yine olmadı ... Çeyrek finalde elendik.. Bu yıl Avrupa Şampiyonası’ nda Sedat hocamızın da
yeniden dönmesiyle şampiyonluk hedefliyoruz









     SEDAT HOCA SENİN İÇİN NE İFADE EDİYOR?
Sedat hoca benim için bir koçtan çok öte salonda patronum salon dışında abimiz, arkadaşımız gibi. Sadece benim değil bir çok arkadaşımın  bugünlere gelmesinde emeği en çok olan kişidir.
     GALATASARAY’IN SENİN İÇİN ANLAMI NEDİR?
Galatasaray denilince aklıma Türkiye geliyor .. Türkiye denilince de Galatasaray .. Galatasaray da işler iyi gidince sanki insanların sokakta yüzü ayrı gülüyor gibime geliyor ..

     BOŞ ZAMANLARINI NASIL GEÇİRİRSİN?
Boş zamanlarımı genelde dinlenerek geçiriyorum .. Bir kaç günlük izinlerde hemen Yalova’ya ailemin yanına gidiyorum. Ailemle birlikte vakit geçirmek bana her şeyden   çok iyi geliyor ..

     AVRUPADAKİLERLE ELBETTE KIYASLANAMAZ SENCE SİZE TÜRKİYE’DE GÖSTERİLEN TARAFTAR İLGİSİ YETERLİ Mİ?
Çok ama çok yetersiz gerçekten sizin de dediğiniz gibi Avrupa’daki taraftarlarımız bizi öyle bir destekliyorlar ki Türkiye’ye döndüğümüzde üzülüyoruz deplasmana gelmiş gibi oluyoruz bazı maçlarda .. Ama hakkını vermek gerekiyor kemikleşen bir taraftar kitlemiz var İstanbul’da ve biz onlarla mutluyuz :)


     JAPONYA’DAKİ KITALARARASI ŞAMPİYONA İLE İLGİLİ BİR ANIN VAR MI?
Evet bir anım var oldukça komik ilk gittiğimiz yıl direk uçuş yapmamıştık jetlag durumundaydım ve ilk antreman da top elimde hafiften uykuya dalmıştım :)

     BÜTÜN KUPALARI TOPLADINIZ YENİ BİR HEDEFİN KALDI MI?
Kupaların hepsinin devamını gelmesini istiyoruz tabi ki .. Ve milli takımla Avrupa ve Dünya Şampiyonaları’nda altın madalya hedefliyorum ..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR