GELECEGIN ANTRENORU AKSARAY’DA

 





-      Yaren Işık kimdir ?

        7 Ekim 2001 yılında  Izmir'de doğdum. 7

        Yaşımdan beri voleybol oynuyorum.     

        Aksaray Universitesi'nde antrenörlük

        Bölümünde okuyorum.

-       Voleybol kariyerine nerede ve nasıl

         basladin ?

         Voleybol kariyerime Arkas Spor

         Okulu’nda babam sayesinde  başladım.

         7 yaşımda beni Voleybol maçına

         götürmüştü ve çok hoşuma gitmişti.

         Bana sende oynamak ister misin diye

         sordu ve böylelikle voleybola başladım.

-        Voleybol kariyerinde unutamadığın

         anıların var mı ?

         2 yil once oynadigim play off maclari.

         her saniyesini oynamaktan cok zevk

         aldigim maclardi.

-        Voleybolda favori pozisyonun nedir ?

          Smacor.

-        Dunyada En Begendigin Voleybolcu

         Kim ?

         Robertlandy Simon

-        Gelecekte Ulaşmak İstediğin

         Hedeflerin Neler ?

         Milli takımda oynamak ve.   

         performansımla fark yaratmak

         istiyorum.

-       Kendine Idol Aldığın Bir Voleybolcu

        Var mı?

         Kendime idol aldigim bir voleybolcu

         yok.

-       Goruntulu Degerlendirme Sistemi

        Hakkında Ne Düşünüyorsun ?

        Faydali olduğunu düşünüyorum.

 -      Rüya Takim Oluşturmanı İstesek

        Kimlerden Oluştururdun ?

         Maja Ognjenovic

         Melissa Vargas

         Zehra Güneş

         Chiaka Ogbogu

         Kelsey Robinson

         Lucia Bosetti

         Gizem Orge

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR