OYUNCULARIM COK CABA HARCADI

 





       Litvanya, Venedik'in hemen doğusundaki

      İtalya'nın    Veneto Bölgesi'ndeki sahil beldesinde

     Pazartesi gününden itibaren Para Volley Avrupa

     Şampiyonası 2023 için sahaya çıkarken,  yarışma

     tarihinden itibaren dördüncü kez Oturarak Voleybol

     Erkekler Avrupa Sampiyonası'nda yer alacak.

     Baltık ülkesi, 1997 ve 2013'te 12. sırada yer alıp

     2019'da 10. sıraya yükseldikten sonra ilk kez tek

     haneli sıralamada yer bulabilmek icin sahaya

    çıkacak.

     Baş antrenör Tomas Kiveris, Cumartesi sabahı

     burada yaptiklari antrenmanın hemen ardından,    

     "[2023 Euro'dan önce] üç antrenman kampı yaptık"

    dedi. "Biri Letonya'daydı, onlarla antrenman maçları

    da yapıyorduk ve Kaunas'ta da iki kampımız vardı."

    Koç, "Planlanan tüm unsurlar üzerinde antrenman

    yaptık ve sahip olduğumuz zamanı en iyi şekilde

    değerlendirmeye çalıştık. Görünüsden memnunum.

    Oyuncular bunun için çok çaba harcadılar, ellerinden

    gelenin en iyisini yaptılar" dedi koç.

    Litvanya'nın kadrosuna yeni katılan Zymantas

    Buciskas, " Bu bir takım sporu, dolayısıyla amacımız

    bir takım gibi oynamak" dedi. "Litvanya'yı temsil

    etmek benim için önemli. Litvanya'da engelli sporları

    gelişiyor. Birkaç yıl  önce ben de tekerlekli sandalye

    basketboluna başladım, dolayısıyla zaten Avrupa

    sahnesinde Litvanya adına oynuyorum. Ancak bu

    takımla oynamak ve bu takımın bir parçası olmak

    çok önemli." benim için özellikle önemli."

   "Takımla oynamayı seviyorum. Tekerlekli sandalye

    basketbolundan önce atletizm de yapıyordum ama

    basketbol ve voleybol daha eğlenceli çünkü bunlar

    takım sporları ve bunu diğer oyuncularla da

    yapabilirsiniz."

    https://ec2023.paravolley.eu/news/72


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR