KARŞIYAKA’DAN AKSARAY'A DUSEN YILDIZ

 





-      Liray Akpinar kimdir ?

       20.09.2000 İzmir doğumluyum.188 cm.  

       boyundayim ve Kuzeyboru Spor Kulubu'nde

       oynuyorum. Mütercim Tercümanlık bölümü

       öğrencisiyim.

-      Voleybol kariyerine nerede ve nasıl basladin ?

        Voleybol kariyerime 8 yaşında Bornova

        Koleji'nde okurken beden eğitimi öğretmenimiz

        aynı zamanda Voleybol antrenörü olan Gaye

        hocamın beni derslerde voleybol oynarken

        görüp antrenmanlara cagirmasiyla basladim.

        Daha sonra İzmir Buyuksehir Belediyesi Spor

        kulübünde daha sonra da Karşıyaka Spor

        Kulubu’nde kariyerime devam ettim. Şu an

        Kuzeyboru Spor Kulubu formasi giymekteyim.

-      Voleybol kariyerinde unutamadığın anıların

        var mı ?

        Unutamadığım anılarım Karsiyaka’da oynarken

        taraftarımızın seyirci rekorunu kırdığı Göztepe

        maçı. Uzun süre sonra kendi sahamızda ilk

       Göztepe macimizdi. Tribunlerde tek bos yer bile

       yoktu o atmosferde oynamak ve maçı kazanmak

       benim için çok gurur vericiydi.

       Bir diğeri de Karşıyaka ile final four a kaldığımız

       sene yarı finallerde oynadığımız Ilbank maçı idi.

       Finale çıkacağımız garantiydi, siralamanin belli

       olacağı maçtı. 2-0 geriden gelip 3-2 maçı

       kazanmistik. Açıkçası kimsenin beklediği bir

       durum değildi. Fakat ben, takım arkadaşlarım ve

       antrenorlerim o maçı kazanacağımızi biliyorduk.

       Bunu başarmak benim için çok gurur vericiydi.

-      Voleybolda favori pozisyonun nedir ?

        Benim favori pozisyonum pasor.

-      Dunyada En Begendigin Voleybolcu Kim ?

        Paola Egonu : çok yetenekli ve atletik.

-      Gelecekte Ulaşmak İstediğin Hedeflerin Neler

        ?

        Yurt dışında oynamak ve orada da tecrübe

        edinmek istiyorum.

-      Kendine Idol Aldığın Bir Voleybolcu Var mı?

       Tek bir oyuncu yok birkaç oyuncu var. Hepsinin

       beğendiğim ve idol aldigim ayrı özellikleri var.

-       Goruntulu Degerlendirme Sistemi Hakkında

        Ne Düşünüyorsun ?

        Goruntulu Degerlendirme Sistemi’nin bizim için

        önemli olduğunu düşünüyorum. Hakemlerin

        göremedikleri, hata yaptıkları pozisyonlar

        olabilir.

        Bu sistem sayesinde doğru sonuca ulaşıyoruz. 

-       Rüya Takim Oluşturmanı İstesek Kimlerden

        Oluştururdun ?

        Rüya takımım; Melisa Vargas, Joanna Wolosz,

        Zhu Ting, Gabi Guimaraes, Zehra Gunes, Ana

        Carolina ve Gizem Orge. 

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR