ALTIN MADALYA BU YUZDEN KAZANILDI

 





Bartosz Kurek, bizim takımın kaptani vatanım icindeki en önemli kişi ama beni bu podyuma sürükledi ve bunun için ona çok teşekkür ediyorum. ABD ile oynanan finalde sahada takım kaptanı olarak yer alan ve ardından Kurek ile birlikte Uluslar Ligi'ni kazandığı için kupayı ilk kaldıran kişi olan Aleksander Śliwka boyle diyor.

 

Oynanan final macindan sonra Kurek, Śliwka'ya güzel bir jest yapmaya karar verdi. Galibiyetten sonra kupayı kendisi kaldirabilecek olmasına rağmen, yanina sahada önemli bir rolde çok zekice onun yerini alan Sliwka’yi aldı. Bütün bu durum, Polonya’nin kazandigi altın madalyanın bir nedeni gibi görünüyordu.

 

 

Basta Kurek’le birlikte gitmek istemedim. O takimimizin kaptani ve  söylediğim gibi grubumuzdaki en önemli kişi. Ama o beni  podyuma çıkardı ve bunun için ona çok teşekkür ediyorum. Bu kupayı öncelikle onunla kaldirabilmek benim için büyük bir ayrıcalık ve onur. Aleksander Śliwka, onun nasıl bir insan olduğunu gerçekten takdir ediyorum ve ekip olarak onu takdir ediyoruz, diyor.

 

 

Bu galibiyetten dolayı çok mutluyuz. Tüm Milletler Ligi’nde, bu final turnuvasıyla birlikte, bir takım olarak ne kadar güçlü olduğumuzu gösterdik. Oyuncu değişikliği yapmak zorunda kaldığımız birçok durumla karşılaştık ve yedek oyuncu olarak gelenler oyunumuzu yükseltti. Ve sadece bir veya iki oyuncu değildi. Grupta inanılmaz bir kaliteye sahibiz ve koç bunu isteyerek ve ustalıkla kullanıyor.


 

Kendi seyircimiz önünde kazanmak bizim için çok şey ifade ediyor. Beklentilerini karşıladığımızı ve onlara mutlu olmaları için bir sebep verdiğimizi düşünüyorum. Madalyalarla podyumda dönerken salonda etrafımızda tek bir boş yer görmedik. Bu harika bir şey. Hiç bu kadar dolu bir salon, bu kadar mutlu insanlar görmemiştim. Bu resimler hafızamızda çok uzun süre kalacak.

 

Finalin favorisi ABD'li oyuncular gibi görünse de, Polonyalılar bu dusunceyi tersine cevirmeyi  basardilar.  ABD’nin değil, kendimizin ne yapmamız gerektiğine baktık. Japonya macinda ilk sette rakibin ne yapacağını beklerken kendi yapmamiz gereken şeyi yapamadik. Final macinda ise oyun tarzımızı dayattık, hücumda, top karşılamada, tüm unsurlarda agresiftik. Tum bunlar, işe yaradı çünkü oyun boyunca sahada olup bitenleri kontrol ettiğimiz izlenimine kapıldım. Śliwka, “ Ancak ikinci sette özellikle de setin sonunu getiremedik. Ancak finali ABD gibi harika bir takımla oynarsanız, bazen rakibin setin sonunu daha iyi oynayacağını kabul etmelisiniz” diyor.

 


Polonyalılar için şimdi ne olacak? Aleksander Śliwka, "Bugün kesinlikle sezonun geri kalanını düşünmeyeceğiz, kutlamak ve bu başarının tadını çıkarmak için biraz zamanımız var. Yarından itibaren kısa bir tatilimiz var, sezonun ilk aşamasından sonra organizmaların yenilenmesiyle ilgileneceğiz. Ardından, tamamen sağlıklı olduklarını umuyorum, Olimpiyat elemeleri ve Avrupa Şampiyonası için hazırlıklara başlayacağız" diyor Aleksander Śliwka.

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR