DAHA YAPACAK ÇOK ŞEYİM VAR

 



Siena-Cisterna maçı üçüncü set. Giulio Pinali servis sırasında sol ayak bileğinin üzerine düşüyor. Kameralar yayından çıkıyor, görenleri içini daha çok acıtacak bir hareketi filme almanın gereği olmadığı kanısında. Yanında bulunanlar, korkunç acıya rağmen herkesi rahatlatanın Giulio olduğunu söylediler.

Gerisi hikaye. Pinali, kariyerinde sorumlulukla, öngörüyle götürdüğü bir sezonu tamamlıyor. Herkese güvence veriyor: "Geri döneceğim". Bunu, din değiştirme ve ritüel iletişimden çok gerçeklerle konuşan birinin gücüyle sessizlikle savaşan bir savaşçı gibi yapıyor. İki ayı aşkın bir süre sonra bugün hızla iyileşme sürecine giren Pinali'nin büyüklüğü işte böyle:

Daha iyiyim. Hala koltuk değneği kullanıyorum ve birkaç gün içinde bir vidayı çıkarmam gerekecek, bu yüzden aşırı yüklenmekten kaçınmam gerekiyor. Ancak iyileşmem hızlı bir şekilde ilerliyor. Doktorlar zamanlama, ilerleme ve gittiğim yol konusunda sakinler “.

Sahaya ne zaman döneceksin ?

Matematik yapmayacağız ama ben sahalara dönene kadar yaklaşık iki ay geçmiş olacak. Yani tekrar topa dokunmaya başlamak için Temmuz diyelim “.

Zor muydu ?

Bazen bazı karanlık anlar oldu ki bunlar normal. Sahadaydım, sezonu tüm kalbimle bitirmek, içinde bulunduğum durumdan kurtulmak istiyordum. Bunun yerine, aniden kendimi oyunun dışında buldum. Ancak iyileşme sürecine ve yaşananları kabullenme duygusu tamdı. Bologna'ya, evime, sevdiklerimin arasına döndüm ve iyileşmek için çalışmaya başladım. Ayak bileği hareketliliği, kas gücü yakında geri gelecek. Tüm bunlar an meselesi “.

Bu anlarda yanında kimler vardı?

Ailem ve Eleonora. Beni hiç yalnız bırakmadılar ve her zaman yanımdalar. O pazar salondaydılar, korkmuşlardı. Ben de böyle hissediyordum ama bizim işimizde bunlar dikkate alınması gereken şeyler. Böyle anları ilk yaşayan ben değilim, son da olmayacağım. Ameliyat oldum. Doktor ameliyat sonucundan memnun kaldı. Bu beni rahatlatmaya ve gelecek sezona mümkün olduğu kadar iyi bir şekilde devam etmek istememe yetti. “.

Dürüst olmak gerekirse, kendisi olsa Siena kurtulur muydu?

Bence öyle ama sahadaki Giulio Pinali için değil. Ama  o bitiş çizgisinin geçilmesini sağlamak için tüm arkadaşlarımla birlikte katkımı verirdim. İşleri belli bir düzene oturtmaya başlamıştık. Sahada takımımın kurtuluşu için oynayamadığım için çok üzgünüm. Onları Verona'ya karşı izlemeye gittim ve arkadaşlarıma yakın kalmaya çalıştım. Biz iyi bir ekiptik, bunu söylemek istiyorum “.

Zihinsel olarak, seni canlı tutan ne ?

Yakında geri dönme düşüncesi. Bu sporla ilgili daha birçok şey yapmak istemem. Her zaman sanki işten biraz izin aldığımı düşünüyorum. Vücudumu dinlendiriyorum, rahatlıyorum, son yıllarda fazla vakit geçirmediğim insanlarla vakit geçiriyorum. Bir de Ravenna'dan sık sık beni görmeye gelen Roberto var. Sevdiğim insanların yanında olmak bir tür terapi gibi“.



Şimdi sezonu devam ettirmek diğer Pinali'ye kalmış gibi .

Evet, şimdi Roberto Vibo'ya karşı oynayacak. Bu Ravenna için büyük bir taahhüt olacak. İkinci ligde oynayabilen ve geçirdikleri iyi sezonun tadını çıkarmaya çalışan bir takım.

Sakatlanmana rağmen telefonun çalıyor mu?

Takım arkadaşları için mi demek istiyorsun? Evet, Modena'da birçok arkadaşımın benim için endişelendiğini duyuyorum, ama aynı zamanda milli takım arkadaşlarımın da. “.

Gelecek sezon için çalarsa demek istedim…

Evet evet. Şimdi nasıl ve neden yeniden başlamak istediğimi anlamak için zaman ayıracağım“.

Giulio Pinali pensa già al ritorno: "Ho ancora tante pagine da scrivere" | Volley News

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR