GERÇEK BİR MİLANO’LU YUKI ISHIKAWA

 



Milano için şu ana kadar sezon nasıl geçti?

“İyi diyebilirim. Mücadelemizi yaptık ama kesinlikle  ortaya mükemmel bir şey çıkmadı. Ama gittikçe büyüdük ve playofflardaki son kontenjanı ele geçirdik bundan sonra başarılı olmak için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız”.

2014 yılında İtalya'ya geldiniz. Ülke ile ilgili ilk anınızı anlatır mısınız?

“ Modena'ya geldiğimde konuşmadığımı ve her şeyden önce tek kelime İtalyanca anlamadığımı hatırlıyorum. İtalya, İtalyan voleybolu hakkında çok az şey biliyordum. Ama iyi bir meydan okumaydı, kalitede büyük bir sıçramaydı. Şanslıydım çünkü en başından beri Ngapeth, Bruno, Piano, Vettori gibi insanlarla sahayı ve eğitimi paylaşacak kadar şanslıydım. Onlardan çok şey öğrendim. Sonra eğitimimi bitirmek için Japonya'ya geri döndüm. Bitirince tekrar İtalya'ya geri döndüm, Siena, Latina, Padua ve son olarak burada Milano'da oynuyorum".

 

“Şehri çok seviyorum. Bu şehir anıtına hayran kalan tüm Japon turistler gibi fırsat buldukça Duomo'ya gitmeyi seviyorum. Ayrıca kozmopolit bir şehir, bir çok yer var mesela Japon yemeği yiyebilirim”.



Hangi Japon yemeği Milano'da en iyi pişiriliyor?

“ Japonya'da yediğimizden biraz farklı olsa da Suşi. Aynı zamanda ramen!“.

Onun yerine hangi İtalyan yemeğini tercih edersin?

"Makarna! Arkadaşlarla dışarı çıktığımda çok sık yerim”.



 Powervolley Milano’da neye ve kime en yakınsın?

"Herkes. Güzel bir ekip, güzel bir şirket. Bu ekibin bir parçası olduğum için çok gururluyum”.

En iyi anınız?

"Challange Kupası zaferi. Profesyonel sporcu olduğumdan beri kazandığım ilk Avrupa kupasıydı".



Challenge'ın fotoğrafında Matteo Piano'nun yanındasınız. Aranızda iyi bir dostluk mu var ?

"Evet. Onunla Modena'da tanıştık ve Matteo buraya yerleşmeme yardım etti. Japonya hakkında çok konuştuk çünkü çok sevdiği bir ülke. Sonra Milano'da buluştuk ve o burada bir referans noktası. Benimle her zaman Instagram hikayeleri paylaşıyor ve çok şaka yapıyoruz. Çok saygı duyduğum biri."

 


Hala Milano'daki hayranlarınızdan yüzlerce mektup alıyor musunuz?

“Evet, bana yazıp çizimler, hediyeler gönderiyorlar. Genellikle şirkete veya yönetimime gelirler. Çok memnun oluyorum. Her zaman özel bir ilişkimiz oldu" dedi.



Son dönemde sizi en çok etkileyen bir mektup  var mı ?

“Pandemiden önce bana yazan bazı hayranlar var çünkü Japonya'dan buraya gelip beni oynarken göreceklerdi. Sonra kısıtlamalar nedeniyle beklemek zorunda kaldılar ama pes etmediler ve bu yıl Milano'ya geldiler ve maçtan sonra onlarla tanıştım. Çok güzeldi".



Sen ve Takahashi, Padua ve Milan arasındaki Japon derbisinde pek çok hayranı bir araya getirmeyi başardınız.

“Güzel bir andı. Padua'da çok mutlu ve sık sık birbirimize mesaj atıyoruz. İtalya'ya gelmeden önce, orasını nasıl bulacağını öğrenmek için bana yazdı ve Padua'da her şeyin iyi gideceğinden emindim çünkü orası iyi bir başlangıç ​​noktası. Aslında çok mutluydu ve geçen yıldan beri harika bir yolculuk yapıyor."

 


Daha önce mezun olduğunu söylemiştin. Hangi disiplinde?

“Siyaset Biliminde. Eğitimimi Japonya'da birkaç yıl önce bitirdim”.

Kariyerinizin sonunda Japonya'da ne yapmak istediğinizi hiç düşündünüz mü?

"İyi soru. Henüz bilmiyorum voleybol alanında kalmak isterim”.



Ishikawa Japon çizgi filmlerinin hayranı mı?

“Naruto, Pokemon, Doraemon. Ama aynı zamanda Ranma. Japonya'da o kadar çok var ki hepsini sayamam."

Yuki Ishikawa, un milanese vero: "Mi piacciono il Duomo e la pasta... e Naruto!" | Volley News


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR