AÇIK VE TEMİZ HAVADA SPOR YAPMAYI SEVİYORUM

 






-        Mel Coutts Kimdir ?

İskoç milli takımında plaj voleybolu oyuncusuyum. Önce salon milli takımında daha sonra kumsalda oynadım. İskoçya forması ile 2018 ve 2022 İngiliz Milletler Topluluğu oyunlarında yarıştım ve ikisinde de 5. oldum. İskoçya’da ve milli takımda oynamaya devam ediyorum. Şu anda A Milli Takım'a da koçluk yapıyorum ve Ağustos 2023'te Trinidad ve Tobago'daki İngiliz Milletler Topluluğu gençler maçlarında genç takıma koçluk yaptım.

- Voleybol Kariyerinize Ne Zaman Başladınız ?

1982'de 11 yaşımda okulda voleybol oynamaya başladım. Daha sonra 23 yaşıma kadar kapalı alanda oynadım ve o dönemde kapalı alanda olduğu kadar eğlenmek için de plaj voleybolu oynamaya başladım.

- Unutamadığınız Etkinlikler Var mı ?

2018 ve 2022 Commonwealth Games.



- Gördüğünüz En Güzel Spor Alanı Hangisi ?

Gold Coast 2018

- Neden Plaj Voleybolunu Seçtiniz ?

Açık havada temiz havada spor yapmayı seviyorum. Ayrıca her tarafta sadece 2 kişinin sorumluluk almasından zevk alıyorum. Çünkü her şeyi yapabilmek zorundasın.

- Dünyada En Beğendiğiniz Plaj Voleybol Oyuncusu          Kimdir ve Neden ?

Laura Ludwig. Onun rekabet gücü ve kararlılığını seviyorum.

- Plaj Voleybolunun Geleceği Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?

Bence her yaştan ve her seviyeden sunabileceği çok şeyle büyüyen bir spor. Plaj voleybolu, oynayana sağlık katıyor ve ucuz. Bu spor, okullarda da yaygınlaştırılmalı.

- İskoçya’da plaj voleybolu için ne düşünüyorsunuz ?

Sporun gelişmesi için kapalı bir tesise ihtiyacımız var. Buna rağmen, plaj voleybolu büyüyor ve kulüpler güçleniyor. Bu durum şimdi eskisinden daha belirgin.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR