TÜRKİYE KADIN VOLEYBOL MİLLİ TAKIMI KİŞİLİĞİME ÇOK ŞEY KATTI

 






2007 – 2009 yılları arasında Kadın Milli Takımının’da koçluğunu yapmış olan İtalyan Alessandro Chiappini’nin görüşleri. Kendisine teşekkür ediyoruz.

-        Türk Milli Takımındaki Göreviniz, Geleceğiniz İçin Etkili Oldu mu ?

Uzun zaman önceydi ama tabii ki en büyük deneyimlerimden biriydi. O süreçte kendimi geliştirebildim ve kesinlikle bana çok faydası oldu. Aynı zamanda ilk yurt dışı deneyimimdi ve bu bana kişiliğim açısından çok şey kattı.

 

-        Türkiye Öncesi ve Sonrasını Düşünürsek, Antrenörlüğünüzde Bir Değişiklik Oldu mu ?

Kendimi geliştirmek için her gün çok zaman harcıyorum. Modern olmak istiyorsam öğrenmeyi bırakamam. Her zaman öğrenecek çok şeyim var.

 


-        Antrenman Sistemi, Kondisyon ve Fizik Tedavi Dahil Olmak Üzere Polonya'daki Voleybol ile İtalya ve Türkiye'deki Voleybol Arasında Bir Fark Var mı ?

Voleybolun seviyesi her yerde yükseliyor çünkü organizasyon, bilgi birikimi, profesyonellik insanlarda her zaman üst sıralara çıkıyor. Kulüplerin bütçesi elbette lig seviyesinde fark yaratıyor ve şu anda kadınlarda en iyi iki lig Türkiye ve İtalya, erkeklerde ise Polonya ve İtalya. Şampiyonlar ligi bunu açıkça gösteriyor.

 

-        Çalıştığınız Ülkelerde Voleybol Adına Sizi En Çok Ne Zorluyor ?

Kendimle yaşadığım ilk zorluk, çok çalışkanım, işimi seviyorum ve bunu yapmak benim için ağır değil, bu yüzden oyuncularımın ve ekibimin hedefe ulaşmasına yardımcı olabilmek için kendime çok zaman harcıyorum. Elde ettiğiniz sonuçlar birçok faktörün birleşimidir, ancak bunlardan ilki kesinlikle günlük işlerinizin kalitesidir.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR