FİZYOTERAPİSTLERIN YERI DOLDURULAMAZ

 





Mart Tammearu Kimdir?

Estonyali 22 yaşında bir voleybolcuyum.

Voleybol Kariyerinize Ne Zaman Başladınız?

11 yaşımda iken ciddi bir şekilde voleybol oynamaya basladi yani şimdilik 11 yıl. Oynadım dersem yalan olmaz. İlk profesyonel sezonumu 2016-2017 sezonunda Parnu'da geçirdim.

Kariyerinde Unutamadığınız Anılarınız Var mı?

Unutamadığım çok maç var.  Ancak Modena'ya karşı oynadığım 2.nci Cev Cup final maçını unutamıyorum. Özellikle de Belcika'daki son maçı. Kendi sahamız Tomabelhal'daki maç inanılmazdı. Kupayı eve getiremedigimiz için gerçekten çok üzgünüm ama bu maçı ve atmosferi asla unutmayacağım.

Gördüğünüz En Güzel Spor Salonu Hangisi?

Bence Estonya’ daki Saku Suurhall (artık yeni bir ismi var). Orada Estonya milli takımı ile Avrupa Şampiyonası maçlarını oynamistik. Tribünler Estonyali Taraftarlarla doluydu ve çok güzel bir atmosferdi.



Voleybolda En Beğendiğiniz Pozisyon Hangisi?

Benim favori pozisyonum pasor caprazi. Bu benim ana pozisyonum ve bu pozisyonu seviyorum çünkü karsilama, hücum, blok ve servis gibi oyundaki her seyin bir parcasi olabilirim. Bir gün pasor olarak oynamak da eglenceli olur.

Dünyada En Beğendiğiniz Voleybolcu Kim ve Bunun Bir Nedeni Var mı?

Dunyada En beğendiğim Voleybolcu Nimir Abdel Aziz. Oyunu kendinden emin bir şekilde oynamasını gerçekten seviyorum. Ayrıca harika bir servisi var.

Video Challange System Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Voleybolda video challange sisteminin kullanılmasına memnun oldum. Bazı hareketler öyle kısa sürede meydana geliyor ki insan gözüyle görmek adeta imkansız. Sistem, bize birçok kez doğru cevabı bulma şansı veriyor.




Voleybolun Geleceği Hakkında Ne Düşünüyorsunuz  ?

Voleybolun geleceğinin çok daha taktiksel ve beceriye dayalı olacağını düşünüyorum. Umarım genel olarak kurallarda büyük değişiklikler olmaz.

Fizyoterapi ve Voleybol Arasında Nasıl Bir İlişki Olduğunu Düşünüyorsunuz?

Fizyoterapi, voleybolun önemli bir parçasıdır. Her takımın, farklı durumları veya sorunları olan oyunculara yardımcı olması için en az bir fizyoterapiste ihtiyaçları vardir ve kesinlikle yerleri doldurulamaz.

Estonya’daki Voleybol Seyircisi ve Voleybol Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Estonya’da çok fazla voleybol taraftarı var ama maçlar artık o kadar kalabalık değil. Covid den sonra gidip maçları canlı izlemek popüler olmaktan çıktı. Ayrıca Estonya’da şampiyonluk için Oynayabilecek olan sadece 4 takım söz konusu. Bence biraz zaman alacak ama Voleybol ulkede yeniden gelişecek.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR