LARSON OLİMPİYATA DOYMUYOR

 






Jordan Larson, ABD Voleybolunun 2021'de ilk Olimpiyat altın madalyasını kazanmasına yardım etmisti.

Larson, "Fiziksel ve zihinsel olarak hala çok iyi hissediyorum" dedi. Konuştuğum herkes 'Hala yapabiliyorsan yap' diyor. Hala değer katabileceğimi hissediyorum."

Larson, aktif voleybol kariyerine yurtdışında devam ettikten sonra şu anda Teksas'taki Voleybol Uluslar Ligi'nde ABD Takımı ile birlikte. Larson, 3 Olimpiyat madalyası sahibi ve Tokyo'daki 2020 Olimpiyatlarının MVP'si olarak sporun simgelerinden biri. Dünya Şampiyonaları, FIVB Uluslar Ligi ve Dünya Grand Prix yarışmaları arasında yedi altın madalya kazandı.

Larson, "Hala daha fazlası varmış gibi hissediyorum," dedi. "Fiziksel zihniyet ve denizaşırı ülkelerde nasıl yaşanacağını anlamasa bile... bu takımın ihtiyacı ne olursa olsun, daha fazlasını paylaşabileceğimi düşünüyorum."

 

Nebraska yerlisi olan Larson, Nebraska Atletizm Onur Listesi'nin bir üyesi. Geçen ay Cornhuskers'ın tam zamanlı koçluk ekibine katıldı. Larson, koçluk yaparken oyunculuk kariyerine devam etmesi için John Cook'un tam desteğine sahip.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR