ZİHİNSEL DÜŞÜNCE GİTTİKÇE GELİŞECEK

 





Andrea Genova Kimdir?

Ben, temelden başlayarak ulusal ve uluslararası sampiyonlara kadar görev yapmış bir koçum. Önce İtalya’da ardından kuzey ve batı Avrupa'da şimdi de El Salvador'da(FESAVOL) Bazı deneyimlerde, FIVB’nin dünyadaki projelerini güçlendirmek için ulusal  takımların ve yerel koclarin seviyesini yükseltmek için dünyayı dolaşıyorum.

Voleybol Kariyerinizde Unutamadığınız Anılarınız Var mı

Tabii, yıllar önce yanlış hatırlamıyorsam 2000'de İtalyan 19 yaş altı bayanlar ulusal finallerinde unutamıyorum. Yüksek düzeye ulaşmam da ilk kilometre tasiydi.

Şimdiye Dek Gördüğünüz En Güzel Spor Salonu Hangisi?

Palalottomatica’yi sevdiğim için, buradan birkaç adım ötede büyüdüm ve çocukluğumdan beri Avrupa ve Dünya sampiyonalarini izleyebiliyorum. Ayrıca Katowice’deki Spodek’in etkileyici olduğunu söylemeliyim.



Voleyboldaki Favori Pozisyonunuz Hangisi ve Bir Nedeni Var mı?

Pasor ve libero pozisyonunun çok etkileyici olduğunu düşünüyorum. Bu oyuncular, çok fazla sayı almamalarına rağmen takımlarının elde ettiği sonucu büyük ölçüde etkilemeyi başarırlar.

Dünyada En Beğendiğiniz Voleybolcu Kim ?

Belli bir favorim yok ama Tijana Boskovic ve Melissa Vargas’in zirvede olduğunu düşünüyorum.

Video Challange System Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?

Hakemler ve takımlar için adil bir oyun yaratmada çok yardımcı oluyor. Ama bazen karar vermek çok uzun sürüyor ve maçın akışını bozuyor. Yine de herkes için çok büyük bir yardımcı olmaya devam ediyor.



Voleybolun Geleceği Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Voleybol dünyada giderek daha fazla takip ediliyor ve yeni ülkelerde gelişiyor. Önümüzdeki yillardamutlaka yeni dengeler oluşacak. Bunun olması için de birilerinin geride kalması gerekecek. Kim olacak bilmiyorum ama eminim birileri olacak.

Teknik açıdan bakıldığında ise aynı anda iki capaz pozisyonunda oynayan daha fazla aksiyon görüyoruz. Kim bilir, tüm oyun sistemini yeniden planlayan biri olacak.

Sizce Dünyada Gelecek Vaat Eden Kadın ve Erkek Voleybolcular Kimler  ?

Alessandro Michieletto ve Melissa Vargas. Şimdiden şampiyonlar ama çok gençler ve bence hem kulüplerinde hem de milli takımlarda uzun ve başarılı bir kariyere sahip olabilirler.

Zihinsel Düşünce İle Voleybol Arasında Nasıl Bir İlişki Olduğunu Düşünüyorsunuz  ?

Çok güçl bir ilişki var. Calistirdigim milli takım şu anda performansi etkileyebilecek psikolojik yönleri geliştirmek için bir psikolog ve motive edicileriz sahip.

Bu detaylara her geçen gün daha fazla dikkat ediliyor ve getirdiği faydalar biliniyor. Önümüzdeki yillarda güçlü gelişim gösteren bir alan olacak.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR