HER LIGIN VİDEO CHALLANGE SİSTEMINE İHTİYACI VAR

 







-        Aitor Barreros Casado Kimdir ?

Kuzey İspanya’da yaşıyorum. Voleybolu, çizgi romanları ve seyahat etmeyi seviyorum.

-        Voleybol Kariyerinize Ne Zaman Başladınız ?

12 yaşında bir oyuncu olarak, küçük memleketim Galdakao'da Barselona Olimpiyat Oyunlarını izledikten sonra bu spora başladım. 19 yaşımda teknik direktör olarak genç takımlara koçluk yapmaya başladım.

-        Unutamadığınız Anılarınız Var mı ?

İspanya Süper Liginde VP Madrid ile çıktığım ilk maç, Mallarco'da Ibiza takımı ile kazandığımız 2020 İspanya Kupası ve hem akıl hocam hem de arkadaşım olan Piero Molducci’nin ölümü.

-        Gördüğünüz En Güzel Spor Salonu Hangisi?

Tokyo Metropol Spor Salonu’nü ve Polonya’daki Tauron Arena’yi çok sevdim.

-        Voleybolda Favori Pozisyonunuz Hangisi ve Nedeni Nedir ?

Pozisyonum olan pasor caprazi. Bence pas vermek ve hücumda sorumluluk sahibi olmak oldukça zevkli.



-        Dünyadaki En Beğendiğiniz Voleybolcu Kim ve Bunun Nedeni Nedir ?

Grozer’seviyorum. Bence o bir canavar. Michieletto’da harika.

-        Video Challange System Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Bence her ligin buna ihtiyacı var, Ispanya’da veya Finlandiya’da bu sistem yok ve bence çok gerekli.

-        Voleybolun Geleceği Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Bu  konuda çok çalışmamız gerekiyor çünkü futbol veya basketbol gibi diğer sporlara karşı rekabet çok zor ama çok fazla potansiyeli olan çok güzel bir sporumuz var. İspanyol voleybolunun durumunu izlemek ise benim için çok üzücü.

-        Bir Çok Ülkede Çalıştınız. Seyirci ve Sistem Olarak Sizi En Çok Hangisi Etkiledi ?

Finlandiya çok hassas bir kişisel ve benim icin cok harikaydı. Kendi guvenimi geri kazanmama cok yardımcı oldular. Ama Italya tam bir voleybol ulkesi ve burada her kosede voleybolu soluyorsunuz. Futbolda calisirsam İspanya’da hissedebilecegim duygunun aynisini hissettiğim tek yer burasi. Italya’da uzun süre çalışmak istiyorum ama gelecekte Türkiye, Japonya, Kore ve Almanya gibi diğer ülkeleri keşfetmeyi çok isterim... bilmek ve çalışmak için harika yerler.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR