EBRAR ILE BAZI YONLERDEN BİRBİRİMİZE BENZİYORUZ

 



Degisik özellikte iki pasore sahip olmak ve kullanabilmek size ne gibi avantajlar sunuyor ?



2 degisik ozellikteki pasorle oynayarak, her

seçeneğe göre değişik pasor kullanabiliyoruz.

Boylelikle rakip takima gore uyum saglayabiliyor

ve istedigimiz voleybolu oynayabiliyoruz. Rakip

takıma göre farklı deneyimlere sahip, farklı

boylarda ve becerilerde pasorle oynayabilmek

benim için çok önemli.

Eda Erdem’i bir kaç kelime ile anlatabilir misiniz ?   



   Özel bir insan, karizması, kişiliği, tutkusu olan bir

   profesyonel kısacası gerçek bir kaptan

Ebrar, duygusal ve oldukça hırslı bir oyuncu. Onun duygu ve hırsını daha olumlu olarak kullandığında daha da durdurulamaz olacağı düşüncesine katiliyormusunuz ve Bunun için ne yapmalı?



    Ebrar'ın maç deneyimi kazanmasi, maci yasamasi

    ve bunlari seyirciye göstermesi gerekiyor. O özel

    bir insan, onu yeni tanımaya başlıyorum ve onun

    koçu olmaktan gurur duyuyorum. O genç bir

    oyuncu ve her zaman beni dinliyor. Onun

    hakkında ne düşündüğümü hissettiğini biliyorum

    çünkü bazı yönlerden birbirimize benziyoruz.

    Ikimiz de oyunu ve duyguları yaşıyoruz. Onun da

    benim benim gibi tecrube kazanacagini ve

    duygularını giderek daha fazla kontrol

    edebileceğini düşünüyorum.

Böyle birbirine bağlı ve oynadığı oyundan keyif alan bir takımı bu kadar kısa sürede nasıl olusturabildiniz ?



    Oyuncular bana inanıyor ve beni takip ediyorlar.

    Cunku benim hayallerim ayni zamanda onların da

    hayalleri, onlara saygı duyuyorum ve ilk

    hedefimizi yakalamak için birlikte çok çalıştık.

Vargas ve Ebrar’i aynı anda kullanmanın ne gibi pozitif ve negatif tarafları var.



    Vargas ve Ebrar 2 capraz oyuncu ve kesinlikle

    onlarla birlikte iyi bir hucum gucune sahibim.

    Başlangıçta pas veya savunmada bazı sorunlar

    yaşayabileceğimizi düşündüm ama olmadı çünkü

    birlikte harika bir iş çıkardılar.

Takım savunması ve servisler gün geçtikçe gelişim gösteriyor. Bunun için özel bir çalışma yapıyor musunuz ?



    Her zaman savunma ile servisler benim uzmanlık

    alanımdir ve bunun uzerinde cok calisirim.

    Takimda voleybolun bu bölümünde çok iyi

    yetenekler var ve kendimizi geliştirmek için çok

    çabaladık. Gerçekten memnunum çünkü yarışma

    sırasında çok geliştik.


 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR