YÜKSEK TEKNIK VE HIZLI VOLEYBOL

 




Stanislav Savic. Kimdir?

20 Haziran. 1966 tarihinde Sirbistan'in Nis kentinde dogdum. Sremska Mitrovica'da yaşıyor çalışıyorum.

Liseyi, 1984 de Sremska Mitrovica'da tamamladım. 1994 yilinda Belgrad Mimarlik Fakultesi'nden mezun oldum. 2010 yilinda ise Belgrad Spor Akademisi’nden mezun oldum.

13 yasimda iken Sremska Mitrovica'da voleybol oynamaya basladim ve kariyerimi 1990 yilinda sonlandirdim. Voleybolculuk hayatimda pasor pozisyonunda oynadim. Oyunculuk kariyerimi sonlandirdiktan sonra koçluk yapmaya basladim. Otuz yıllık antrenörlük kariyerim boyunca Sremska Mitrovica, Šabac, Ruma, Stara Pazova, Novi Sad ve Inđija'da birçok erkek ve kadın kulübüne koçluk yaptım. Sırbistan Voleybol Federasyonu "A" lisansına sahıbim.

Koçluk kariyerim boyunca Prof. Doktor Drago Tomic, Prof. Doktor Predrag Nemec, Prof. Darko Kalajdžić ve Prof. Ph.D. Goran Nešić ile çalıştım.



Uzmanlığım, genç oyuncular U17, U19, icin özellikle pasörlerin çalışması ve geliştirilmesidir.

Voleybol oyunundaki felsefem, bugün gorulenden  farklıdır, voleybol oyununun hızını ve kombinasyonlarını geliştirmeye dayanan, yüksek teknik oyuncular gerektiren "TOTAL VOLEYBALL" gelecekteki projesinin kişisel vizyonunu temsil ediyorum. ve belirgin bir doğaçlama yeteneği ile taktik performans (teknik performans).

 

Voleybol Kariyerinizde Unutamadığınız Anılarınız Var mı  ?

2004/05 sezonunda VC Srem-Simex, Sremska Mitrovica ile üçlü zafer. (Vojvodina Kupası, Sırbistan Kupası ve Sırbistan İkinci "A" Liginde Birincilik ve Sırbistan Birinci Ligi’ne cikis.)

2010/11 sezonunda, WVC Voyvodina ile Novi Sad (Sırbistan Birinci Ligi birinciliği ve Sırbistan Süper Ligi'ne cikis, 16.5 yas ortalamali genç takım ile birinci ligdeki ilk sezonunda 22 galibiyet)

Sezon 2010/11. WVC Srem, Sremska Mitrovica ile (Sırbistan İkinci Liginde (NORD) birincilik ve Sırbistan Birinci Liginde yer alma, genç takımın yaş ortalaması 17,5, 18 maç - 18 galibiyet rekoru)



Gordugunuz En Güzel Spor Salonu Hangisi ?

Sirbistan’daki Belgrad Arena  ve SPENS Arena Novi Sad, Hirvatista’daki Sport Hall in Osijek.

 

Voleyboldaki Favori Pozisyonunuz Hangisi ve Bunun Bir Nedeni Var  mı ?

Voleyboldaki favori pozisyonum pasor pozisyonu. Nedeni ise bu pozisyonda oynamış olmam.

 

Dunyada En Beğendiğiniz Voleybolcular Kimler ?

Kadinlar : Irina Kirilova (Rusya), Maja Ognjenović (Sirbistan), Naz Aydemir (Turkiye), Lo Bianco (Italya), Lee Da-yeong (Kore).

Erkekler : Nikola Grbić (Sırbistan), Ricardo Garcia (Brezilya), Kim Ho-chul (Kore), Simone Giannelli (İtalya)

 

Video Challange System Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Gerekli, iyi bir sistem ama bence çok yavaş. Oyunu çok yavaşlatıyor, kesinlikle daha hızlı cevaplara ihtiyacımız var.

 

Voleybolun Geleceği Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?

Bugünden daha yüksek teknik seviyede daha hızlı bir oyun görmek istiyorum.

 

Dünyada Gelecek Vaat Eden Kadın ve Erkek Voleybolcular Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?

Kadinlar : Arina Fedorovtseva (2004) (Rusya)

Erkeker ; Matija Milanović (2005) pasor, VC Vojvodina NS Seme (Novi Sad)

 

Ulkenizdeki En Yetenekli Genc Volebolcular Kimler ?

Kadın : Aleksandra Uzelac (2004) Outside Hitter, Fliminense FC (Brezilya)

Erkekler : Luka Maćešić (2006) Outside Hitter, VC Vojvodina NS Seme (Novi Sad), (Ona çocukken Sremska Mitrovica'da bizzat eğitim verdim ve oyun hakkında harika bir hayal gücü var.)

 

Mental Dusunce Ile VoleybolArasında Nasıl Bir İlişki Olduğunu Düşünüyorsunuz ?

Bence aralarinda yüksek derecede bir korelasyon soz konusu.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR