TEKSAS GÖREVİ TAMAMLADI

 


Sona ulaşmak için başa dönmek gerekiyor. Texas koçu Jerritt Elliott, geçen Ağustos ayında, NCAA sezonu başlamadan üç hafta önce, "Ekibimiz bir koç olarak sahip olduğum en derin, sahip olduğum en yetenekli takım," diyordu.

Yeteneğimiz olduğunu biliyoruz. Onları birbirine bağlamak için dört ayımız var çünkü hiç birlikte oynamadılar. Henüz birlikte nasıl oynayacaklarını bilmiyorlar. Baskı altındayken ne yapacaklarını tam olarak bilmiyorlar. Bütün bu şeyleri öğrenmek zorunda kalacaklar ve bu bizim için anahtar olacak."

Sonunda görev tamamlandı.

 


Texas, NCAA şampiyonluk maçında Louisville'i mağlup ederek neredeyse mükemmel bir sezonu tamamlamıştı. 28-1'lik bir galibiyet /mağlubiyet serisi yaşanan yıldaki tek tökezleme, 23 Ekim'de Iowa Eyaletinde, Teksas’ın  0.359 top öldürme ile oynayıp 13 blok yapmasına  rağmen kaybettiği maçtı.

 Ancak süperstar Logan Eggleston yenilgi sonrasında,  mağlubiyetin kötü bir şey olmadığını söyledi. "Sıkıntılarla nasıl mücadele edeceğinizi bilmediğiniz için bir sezonda namağlup gitmenin iyi olduğunu düşünmüyorum," dedi. "Oyuncular ve takım olarak kendimiz hakkında ve bu oyun aracılığıyla ve neyi daha iyi yapabileceğimiz hakkında çok şey öğrendiğimizi düşünüyorum."

 


NCAA Division I voleybolu tarihinde sadece bir takım yenilmedi. Penn State hem 2008 hem de 2009'da 38-0 lık seri yapmıştı. Texas, o zamandan beri kazanan üçüncü tek mağlubiyetli takım oldu.

 Eggleston, "Bence o maçı kaybetmeseydik, yaptığımız bazı konuşmaların ve geliştirdiğimiz bazı şeylerin gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini bilmiyorum," dedi.

"Dolayısıyla, sezonun ortasında bu tür bir yenilgiyle karşılaştığımız için gerçekten mutluyum çünkü bu bizi sezon boyunca çok daha iyi yaptı."

 Teksas muhteşem bir kolej voleybol takımıydı ancak  şampiyonluğunda büyük rol oynayan bazı oyuncular vardı ki bu göz ardı edilemez. Eggleston 19, 2021 finalinde Teksas’ı yenen Kentucky için oynayan Madisen Skinner, Asjia O'Neal ve altı Molly Phillips. Yaptıkları 98 hücumda sadece sekiz hata yaptılar.

 


UCLA’dan transfer edilen 1.70 boyundaki libero Zoe Fleck, 14 kazı, 5 asist ve 2 ace yaptı. Birinci sınıf öğrencisi Emma Halter beş kazı ve 11 servis sayısı üretti.

 Keonilei Akana bu sezonu Eggleston'dan sonra 34 ace ile ikinci olarak bitirdi ve elbette ki  hiçbiri final maçının sn sayısındaki ace den daha değerli değildi.

 


Ve bu kadar çok yetenekle dolup taşan bir takımla on yıl boyunca herşeyi kazanamadığı için çok eleştiri alan bir koç.

Her neyse, Cumartesi gecesi maç sonrası basın toplantısındaki konuşma buydu.

 "Jerritt, son on yılda bunun hakkında konuştuk ve seninle dalga geçtim çünkü 10 yıl önce kazandığında orada oturdun ve bir maraton bitirmiş gibi ölü gibi görünüyordun. Bu gece nispeten rahat ve oldukça iyi görünüyorsun. Kişisel olarak nasıl hissediyorsun?”



"Evet, rahatladım. Çok minnettarım. Bu kadınlarla koçluk yapan kişi olmaktan onur duyuyorum. Bu programı yöneten kişi olmaktan onur duyuyorum. Arkada oturan Chris Plonsky'nin 32 ya da 31 yaşımdayken beni işe alması ve bana inanması beni onurlandırdı.

"İnsanların ulusal bir şampiyonluğa ulaşmanın ne kadar zor olduğunu anladıklarını sanmıyorum. Temel olarak her anınızı programınızın neye ihtiyacı olduğunu, ayarlamaları, seyahat etme ve işe alma işini, sadece ekibinizin ve personelinizin yönetimini değil, üniversite için bir şampiyonluk kazanma hedefi için altındaki 80 kişiyi düşünerek geçiriyorsunuz. Gelme amacım, bu markayı daha iyi hale getirmek ve güçlenmiş kadınları getirmek ve onları daha iyi hale getirmekti.

"Sorunuza göre, oyuncularımızla çok fazla iletişim kurduğumuzu düşünüyorum. Onlara nasıl iletişim kuracaklarını öğretiyoruz, odamıza gelip bana kızabileceklerini ama en önemlisi etraflarında bir sürü iyi insan olduğunu söylüyoruz.



“İşe aldığım herkes, insanları seven harika insanlar. Bence bu gerçekten büyük bir şey. Ama benim için bu sadece - içten içe çok mutluyum. Hâlâ hissizim, bunu gerçekten yaptığımıza inanamıyorum çünkü yıllardır zorluyoruz. Bugün yapacağımıza inandım. Ancak oyuncularımız ve ekibimiz adına çok mutluyum."

 GUCCI, ADIDAS VE BUSBOOM KELLY:

 


Özellikle çifte standart söz konusu olduğunda kadın antrenörlerin ne giydiğine dikkat etmek yanlıştır. Çünkü Louisville'den Dani Busboom Kelly, Gucci tarafından kendisi için özel olarak yapılmış bir Adidas ceket giyiyordu.

 Busboom Kelly, "Her şey Anna Stevenson'ın herhangi bir nedenle giydiklerime takıntılı olduğu geçen yıla kadar uzanıyor," dedi. “ Adidas buraya geldi ve bu ceketle beni şaşırttı."

 Louisville'in kazanacağını ve şampiyonluk maçında giyebileceğini umarak Perşembe günü ona verdiklerini söyledi. Şimdi işte buradayım."Biraz dar. Süper rahat değil, ama oldukça şaşırdım. Oldukça havalıydı.”

 LOGAN'IN MİRASI:

 


Son söz Elliott'a ait. “Herhangi bir spor dalında en iyilerden biri olmak için bir şampiyonluk kazanmanız gerekir. Ve Logan bunu şimdi yaptı. Bu yüzden kendisini diğer oyuncularla birlikte son derece elit bir seviyeye koyuyor."Ama bu üniversite için yaptıkları, mümkün olan her kaynaktan yararlanmak için yaptıkları, her yönüyle verdikleri için, bir noktada kampüste bir yerde onun için bir heykeli olursa şaşırtıcı olmaz."

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR