MICHIGAN 24 YIL SONRA MARK ROSEN İLE YOLLARINI AYIRDI

 



Mark Rosen 24 yıl Michigan'ın voleybol koçu olarak görev yaptıktan sonra görevinden ayrıldı.

1999'da Michigan'da göreve başlayan Rosen, Michigan’ı 19 kez NCAA Turnuvasına taşıdı, en son 2021'de birinci turda elendi. Michigan, 2012'de program tarihinde ilk kez ulusal yarı finale yükseldi. Rosen'in Michigan'daki genel rekoru 468-299'du.

Rosen’in takımları, en son 2010'da olmak üzere, Big Ten'i hiçbir zaman dördüncülükten daha iyi bir derece ile bitirmedi.



Michigan atletizm direktörü Warde Manuel yaptığı açıklamada, "Programın kapsamlı bir incelemesinden sonra, Mark Rosen ile voleybol koçumuz olarak yollarımızı ayırmaya karar verdik ."dedi. “Mark'a programa ve öğrenci sporcularına 24 yıllık bağlılığı için teşekkür etmek istiyorum. Kendisine gelecekte başarılar diliyorum.”

“Son 24 yıldır Michigan Üniversitesi'nde koçluk yapma fırsatını takdir ediyorum.dedi Rosen, "Her yönden ödüllendirici bir deneyim oldu ve onu bu kadar özel yapan herkese minnettarım" dedi.

Rosen, "Olağanüstü öğrenci-sporcularla ve bu tür harika koçların yanında çalışma fırsatı buldum," dedi. “Yol boyunca tanıştığım ve birlikte çalıştığım herkese deneyimlerimi paylaştığı için teşekkür etmek istiyorum.”



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR