BİTLİS’TE BİR DÜNYA ŞAMPİYONU

 




- Voleybol Kariyerinize Ne Zaman Başladınız ?

11-12 yaşlarımda iken spora başladım. 15 yaşıma geldiğimde Polonya'da Central lvl voleybol okulunda eğitime başladım. Her gün antrenman yaptık ve Polonya birinci ve ikinci liginde oynadık, bu yüzden kritik anın o an olduğunu düşünüyorum. 18 yaşıma geldiğimde ise ilk profesyonel kontratımı imzaladım.

- Unutamadığınız Anılarınız Var mı ?

Sorudan anladığım kadarı ile her olay benim için unutulmaz nitelikte.

Voleybol hakkında konuşursak, o zaman kesinlikle 2014 Dünya Şampiyonası. Ayrıca Gdansk'ta oynadığım birçok maçı hatırlıyorum. Özellikle Polonya kupası ve 2014/15 sezonu.



- Gördüğünüz En Güzel Spor Salonu Hangisi ?

Polonya Ulusal Stadyumu. Orada 2014 Dünya şampiyonasının açılış maçını 60 binden fazla kişinin önünde oynadık. Muhteşem bir deneyimdi.

-        Dünyada En Beğendiğiniz Voleybolcu Kim Ve Neden ?

Artık oynamıyor ama Stephane Antiga'yı gerçekten takdir ettim. Döneminde hücumda çok çeşitliliğe sahip, teknik olarak en yetenekli oyuncuydu. Çok fazla ön plana çıkmamış bir oyuncu.



- Görüntülü Değerlendirme Sistemi Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?

Bence iyi ve adil bir çözüm ama hakemlerin bunu nasıl kullanacağını bilmesi gerekiyor. Türkiye liginde bu çok zaman alıyor. Oyunun hızının dengelenmesi için onu geliştirmeleri gerekiyor.

- Bitlis’teki Voleybol Seyircisi İçin Ne Düşünüyorsunuz ?

Onları seviyorum. Çok gürültülü ve kararlılar. Bitlis'te oynadığımız zaman onların desteğini hissediyorum.



- Bitlis’te Voleybola Olan İlginin Ne Düzeye Olduğunu Düşünüyorsunuz ?

Çoğu zaman Ankara'dayız ama Bitlis'e geldiğimizde insanların voleybola ve takımımıza ilgi duyduğunu hissediyoruz.

- TÜRŞAD Takımı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?

Ligde takımın geri kalanından çok daha yetenekli değiliz ama sahada ne yapacağını bilen ve aynı zamanda hırslı ve her maçta kazanmak için mücadele eden akıllı oyuncularımız var. Bu ekibin bir parçası olabildiğim için gurur duyuyorum.



- Bu Sezon Ulaşmak İstediğiniz Hedefiniz Ne ?

Hedef, kazanabildiğimiz kadar çok maç kazanmak. İlk 4'te oynama şansımızın yüksek olduğunu düşünüyorum.

- Neden TÜRŞAD’ı seçtiniz ?

Benim için en iyi teklif buydu

-        Gold cross merit Nedir ?

Bir şeyi başardığı için Polonya cumhurbaşkanının verdiği bir ödüldür. Benim başarım 2014 dünya şampiyonasıydı.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR