MÜTHİŞ BİR SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ LET’S KEEP THE BALL FLYING

 




-       
Lesley de Jonge Kimdir ?

Nepal deneyimi hayatını alt üst edene kadar her zaman dünyanın en iyi oyuncusu ya da koçu olmayı isteyen biriydi. Şimdi daha az fırsatla başkalarının içindeki en iyiyi ortaya çıkarmak isteyen birine dönüştü. Tutku ve enerjiyle hareket ediyor ve her zaman voleybol aracılığıyla bağlantı oluşturuyor.

-        Voleybol Kariyerinize Ne Zaman Başladınız ?

Voleybola başladığımda 5, antrenörlüğe başladığımda ise 14 yaşındaydım. hiç durmadım ;)



-        Unutamadığınız Olaylar Var mı ?

Nepal Takımıyla Jakarta'daki 2018 Asya Oyunlarına gitmek hayatımı değiştirdi. Sadece etkinlik değil, aynı zamanda Nepal'deki hazırlık da. Tüm bunlar, Let's Keep The Ball Flying'i inşa etmenin başlangıcıydı.

-        Gördüğünüz En Güzel Spor Salonu Hangisi ?

Vakıfbank Arena. İnanılmazdı! Ayrıca Busto İtalya'daki Pala Yamamy'yi de çok seviyorum.

Ayrıca Kore'deki voleybol salonunu da duydum… En kısa zamanda oraya gitmek dileğiyle!



-        Voleybolda Favori Pozisyonunuz Hangisi Ve Neden ?

Pasör. Çok uzun süre yüksek seviyede oynayabileceğiniz en stratejik konum.

-        Dünyada En Favori Oyuncunuz Kim Ve Nedeni  ?

Kadınlar yarı finalinde, Karol'un Dannesi'ye karşı olması benim için büyük bir şovdu. Onları oynarken izlemekten her zaman keyif almışımdır ve şimdi birbirlerine karşı oynuyorlar. Genelde favorileri pek seçmem. Dünyanın her yerinden birçok oyuncuyu izlemekten zevk alıyorum.



-        Görüntülü Değerlendirme Sistemi Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?

Harika. Daha az hata düzeltme olasılığı olsa bile, sistemin yakında hızlanmasını umuyorum.

-        Voleybolun Geleceği İçin Ne Düşünüyorsunuz ?

Voleybolu, sosyal gelişim ve fırsatlar için kullanmanın yanı sıra NBA, Futbol vb. büyük küresel spor organizasyonlarına doğru büyümek için büyük bir adım öngörüyorum.



-        Dünyadaki Voleybol Seyircisi İçin Ne Düşünüyorsunuz ?

Onlar voleybolun gücü. Dünya çapında inanılmaz derecede fazla, neredeyse 800 milyon hayranı olmasına karşın topluluk açısından hala çok erişilebilir ve sosyal bir durumda. Her zaman birbirlerine yardım etmeye istekliler.

-        Let's keep the ball flying programının oluşum amacı ve gerçekleştirdiği etkinlikler neler ?

Voleybolun gücüne inanan herkes için eşit erişim amaçlıyoruz! Voleybol topluluğuna, oynayabilmeleri için tüm dünyadaki projeleri desteklerken sosyal olarak katkıda bulunmanın bir yolunu sunuyoruz.



-  Giovanni Guidetti Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?

Gio benim için büyük bir ilham kaynağı. Hele Vakıfbank'taki çalışanları ile birlikte nasıl gerçek bir aile olduklarını görünce. Gerçekten bir ekip olarak çalışıyorlar! İnanılmaz derecede başarılı olmasının yanı sıra, sosyal projeler için büyük bir kalbi var ve bizim ilk Efsanemiz (lktbf.org/legends)

-        Mark Lebedew Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?

Mark'ın fikrini ve bilgisini dünya ile paylaşmaktan korkmamasını seviyorum. Çok açık ve arkadaş canlısı bir kişi !



-        Anthi Vasilantonaki Hakkında Ne Düşünüyordunuz ?

Anthi'nin mülteci programımız için büyük bir enerjisi var. O bizim efsanelerimizden biri ve projelerimizde de bize katılacak. Bu birbirimizi daha yakından tanımak için harika bir fırsat olacak.

-        Meliha İsmailoğlu Hakkında Ne Düşünüyorsunuz ?

    Meliha’da efsanelerimizden biridir. Başından beri 

   projeler konusunda doğrudan hevesliydi ve elinden

   geldiğince yardım etmeye her zaman hazır.



-        Bu programın efsanelerinden birisi de Belçikalı voleybol antrenörü JAN DE BRANT. Kendisi ilk olarak Lesley De Jonghe ile konuşmuş. Onu uzun zamandan beri tanıyordu ve Lesley Fenerbahçe'deki antrenmanlarını ziyarete geldi. Ve bu projeye başladığında ona bu konuyla ilgilendiğimi söyledim. Bu yüzden Lesley kendisinden örgütün elçisi olmamı istedi.

Şimdi ise artık Brandt emekli. Artık kendisine ihtiyaç duyulduğu her yerde ona yardım etmek için daha fazla boş zamanı var. Voleybolu bir iş değil kendisi için bir tutku olarak ifade ediyor. Bilgilerini genç antrenörler ve oyuncularla paylaşmaktan hoşlanıyor.

-          Projenin bir diğer elçisi de Kaliforniya’dan Malina Terrel. Terrel, LKTBF'yi 2022 baharının başlarında keşfettiğini ve kurucusu Lesley De Jonge ile görüştüğünü söylüyor. Onların dünya çapındaki projeleri ve planları hakkında anlattığı her şey, sıra geldiğinde yapmak istediği şeylerle aynı hizadaydı. Voleybolun kendisine verdiğini voleybol camiasına geri vermek istiyordu. Bu yüzden onlarla Midilli, Yunanistan ve Tanzanya, Afrika olmak üzere iki seyahat yapmayı kabul etti ve bu onun için en ödüllendirici ve unutulmaz yazlardan biriydi. Hayata, yeni bir anlam ve bakış açısı sağladı. O kadar çok harika insanla tanıştı ve o kadar çok anı paylaştı ki, bir ömür boyu bunları hiç unutmayacağım diyor. LKTBF ile geleceği dört gözle bekliyor.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR