BİR ADIM DAHA ATMAK İSTİYORUZ

 




Japon oyuncu Yuki Ishikawa, kendisini Allianz Powervolley'e bağlayacak olan sözleşmesini 2024-2025 sezonuna kadar uzatmasının ardından bazı açıklamalar yaptı. Antrenör Lucio Fusaro'nun sezon boyunca ve sözleşmesini uzatmış olan kendisine olan inancından bahsediyor.

Yuki Ishikawa, Allianz Powervolley Milano formasını üst üste dördüncü kez giyeceksin bize duygularını anlatır mısın? 

"Hala şampiyonada olmamıza ve ne diyeceğimi bilmememe rağmen, gelecek yıl yine Milano'da olacağım için çok mutluyum, sadece çok mutluyum."

İtalya'da bulunduğundan beri çok geliştin. Hem oyuncu hem de erkek olarak hangi farkındalığı hissediyorsun?

"Milano benim için en iyi takım. Bu şehre geldiğimden beri yavaş yavaş çok gelişme kaydettim ve her yıl takım olarak üzerine bir şeyler ekledik, iyi gidiyoruz. Hem bireysel olarak hem de takım olarak büyümek istiyorum." Ben de erkek olarak büyüyorum." Neyse, milli takım kaptanı olmam bu konuda bana çok yardımcı oluyor ve takıma yardımcı olmamı da sağlıyor, seneye de böyle devam etmek istiyorum ve kendimi ortaya koymak istiyorum ve sahada daha sık 'kaptan olmak'”.



Milano'daki ilk yılınızla karşılaştırıldığında, özellikle neyin geliştiğini hissediyorsunuz?

"Geldiğimde covid vardı ve halk salonda değildi, birçok insanın bizi takip ettiği bu yılın aksine, bu her şeyi değiştirdi. Çok sayıda hayran varsa motivasyon çok yüksek oluyor.

Normal Sezonun neredeyse sonuna geldik ve şu anda hiçbir şey kesin değil, Play Off'lar açısından her maç bir savaş gibi. Takım olarak bu durumu nasıl yaşıyorsunuz?

“Lig bu sene çok karışık, bu sene böyle. İlk maç, birkaç mağlubiyetle biraz böyleydi, ancak Coppa Italia'nın Final Four'una katılmaktan memnunum. Bu bizim için çok önemli bir an, Piacenza, Trento, Civitanova ve Taranto hala bizi bekliyor ve bu maçların her biri bizim için final gibi olacak, elimizden geldiğince hazırlanmalıyız".

Allianz Powervolley tarafından elde edilen en önemli hedeflerin (CEV Challenge Kupası ve iki Final Four eleme) baş kahramanlarından biriydiniz.

"Her yıl yeni bir şey yapıyoruz ve bu yıl, belki İtalya Kupası'nın yarı finalini kazanarak veya Play Off çeyrek finallerini geçerek tekrar yapmak istiyoruz, eğer başarılı olursak ileriye doğru bir adım daha atabiliriz." denemek istiyoruz.

Halkın %100'ünün olduğu bir şehirde yaşıyorsunuz...

 "Çok hoşuma gidiyor, sayı alınca çığlıkları, alkışları duyuyorum ve mutlu oluyorum".

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR