MİKASA FIVB İLE GEÇMİŞİNDEN GURUR DUYUYOR

 




FIVB, voleybolun Tokyo 1964'te Olimpiyat programına ilk kez dahil edilmesinden bu yana FIVB'ye ekipman tedarik eden bir spor malzemeleri üreticisi olan Mikasa'nın tarihini ve vizyonunu Başkanı Yuji Saeki ile artık birlikte çalışıyor. Yuji Saeki, daha önce ortak üye olarak görev yaptıktan sonra yakın zamanda FIVB Yönetim Kurulu'na katıldı.

-        Mr. Saeki, kısa bir süre önce FIVB Yönetim Kurulu'na tüm hak ve sorumluluklara sahip bir üye olarak katıldınız. Bu pozisyon hakkında ne düşünüyorsunuz ve ana hedefleriniz neler?

 Bir top üreticisi olarak Mikasa'ya FIVB Yönetim Kurulu'na katılma hakkının verilmesi gerçekten büyük bir onur. Teknik yeniliklerimizle voleybolun gelişimine katkıda bulunmanın yanı sıra, Kuruldaki sorumluluklarımızı yerine getirmeye ve FIVB ile uzmanlığımızı ve tavsiyelerimizi paylaşmaya kararlıyız.

-        Voleybolun Tokyo 1964'te Olimpiyat Programına ilk kez dahil edilmesinden bu yana, FIVB'nin Mikasa ile 50 yılı aşkın süredir uzun ve verimli bir ilişkisi olmuştur. Bu ilişki siz ve Mikasa için ne ifade ediyor?

FIVB ile yarım yüzyılı aşan ilişkimizin Mikasa tarihinin önemli bir parçası olduğunu söylemek abartı olmaz. Gerçekten de FIVB, Mikasa için vazgeçilmez bir ortaktır. FIVB ile tarihimizden gurur duyuyoruz ve birlikte voleybol sporunu ilerletmek için çok çalıştık. 50 yılı aşkın bir geçmişe dayanarak, önümüzdeki yüz yılda da voleybolu daha da geliştirmek için FIVB ile birlikte çalışmak istiyoruz. Ayrıca FIVB'yi ve küresel Voleybol Ailesini destekleyecek daha fazla eğitim ve sosyal yardım faaliyetleri ve teknolojik yenilikler için çabalamak istiyoruz.

 


-        Babanız Taketoshi Saeki, on yıldan fazla bir süredir Mikasa'nın başındaydı, size öğrettiği ve Şirketi yönetmenize yardımcı olan en büyük ders neydi?

Bana top üreticisi Mikasa'nın sorumluluğunu ve tavrını öğretti. Bu tutum, oyuncuların potansiyellerinin yüzde 100'üne ulaşmalarını sağlayacak topları geliştirmeye ve üretmeye devam etmemiz ve ürünlerimizin dünyanın herhangi bir yerinde istikrarlı bir şekilde tedarik edilebileceği bir sistem oluşturmamız gerektiği anlamına gelir. Onun hırslarını miras aldım ve daha ilerici olmak ve daha yükseklere çıkmak için şirketin yönetimi üzerinde çalışıyorum.

 -        2017'de Mikasa 100. yılını kutladı. Şirket için mevcut         hedefleriniz ve vizyonunuz nedir?

Hedefim ve vizyonum, esnek ve değişikliklere duyarlı olmak, olumlu ve ilerici olmak ve toplumu olumlu yönde yönlendirmek. Daha sonra misyonum, şirketimi insanların Mikasa'nın her zaman yanlarında olduğunu hissedebilecekleri ve şirketimin her zaman eğlence yaratıp insanları gülümsetebileceği bir yöne yönlendirmek.



-        Mikasa, Tokyo 1964 Olimpiyat Oyunlarından bu yana voleybol için top tedarikçisidir. En son Tokyo 2020'ye tanık olduk. Bana voleybol turnuvasının Olimpiyatların doğum yerine geri dönmesiyle ilgili deneyiminizden bahseder misiniz?

Henüz 1964 yılında doğmamış olmama rağmen Mikasa salon voleybolu ve plaj voleybolu toplarının yarım asırdan fazla bir süre sonra ülkemde ikinci bir Olimpiyat Oyunlarında kullanıldığını görmek beni gururlandıran büyük bir zevkti.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR