BİZ HARİKA BİR TAKIMIZ AMA ÖNCE BUNA İNANMALIYIZ

 



Uyum sağlama yeteneği, gücü ve hiçbir şeyin veya kimsenin önünde pes etmeme arzusu, onu voleybolumuzun en güçlü merkez oyuncularından biri haline getirdi.

Marco Vitelli için bu yıl Allianz Milano'daki zorluk, başarıları bir arada yaşayan bir takımda Matteo Piano ve Agustin Loser gibi iki önemli oyuncu ile baş rol oynuyor.

“Kesinlikle özel bir yıl. Biz harika bir takımız ama önce bunu anlamamız gerekiyor. Civitanova gibi bir takımı İtalya Kupası çeyrek finalinde yenmek gibi başarılara imza atabilecek durumdayız. Ancak o zaman potansiyelimize uygun olan maçlar oynayabiliriz."

Allianz Milano'nun içinde bulunduğu puan durumu gerçekleri yansıtıyor mu ?

"Şampiyonanın ilk bölümünde ifade ettiğimiz şeyi yansıtıyor. İnişler ve çıkışlar arasında, oyunda kendi kimliğini bulması gereken ve güçlü yanlarını geliştirmenin ve bunlardan yararlanmanın farkında olması gereken bir takımız. Şimdi bizi bazı inançları daha da güçlendirebilecek çok zorlu maçlar bekliyor"

25 Şubat'ta Trento'ya karşı yarı final. Final gerçekçi bir hedef mi?

“Evet, bunun ulaşabileceğimiz bir hedef olduğunu düşünüyorum. Şampiyonanın ilk ayağında önümüzde Lube veya Trento gibi takımlar varken bile kendimizi harika bir takım olarak ifade edebildiğimizi gösterdik."


 Perugia gerçekten yenilmez mi?

“ Çok iyi bir ekipleri var ve şimdiye kadar bunu kanıtladılar. Ama ben her zaman herkesle oynamak isteyen biriyim."

Paolo Porro ile aranız çok iyi gidiyor mu?

“Saha dışında ve takımın geri kalanıyla bile iyi bir bağ kurduğum bir çocuk. Burada kendimi çok rahat hissediyorum. Paolo ile saha dışındayken neden iki mizaçlı olduğumuzu tartışıyoruz. Ama sonra bunun hakkında çok şaka yapıyoruz". Yani bu yıl farklı bir rekabet ile karşımıza çıktığı doğru. “Ben hep böyleydim. Pescara'da arkadaşlarımla oynadığımdan beri, bir antrenman maçında bile kazanmak isterdim. Oyun konusunda tutkuluyum ve yenilgiyi sadece yutulması değil, aynı zamanda kabul edilmesi de zor bir sonuç olarak gören biriyim. Asla pes etmem".

Belki de sahip olduklarını kazanmak için diğerlerinden iki kat daha fazla çalıştığın için?

"Kesinlikle mücadele ettim ve her zaman dişim ve tırnağım olan her şeyi feda etmek zorunda kaldım. Sadece başlama pozisyonlarını değil, aynı zamanda çeşitli yıllardaki çeşitli formaları da düşünüyorum. Çalıştım, evet ama bunu her zaman yaptım çünkü nereye gidebileceğimi biliyordum ve ulaşmak istiyordum."

Buradan sonra artık herkes için her şey aynı mı?

“Bence başını bir dakika bile eğemezsin. Hala sonuna kadar oynamak isteyen takımlar var. Önce biz. Şu andan normal sezonun sonuna kadar, %100 oynamazsanız, herkese karşı kaybedebilirsiniz çünkü artık tampon takımlar yok. Süper Lig büyüdü ve her şeyden önce bazı takımlar aylar içinde birbirlerini bulabildiler ve şimdi gerçekte oldukları şey için ortaya çıkacaklar".

Di Roberto Zucca

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR