BU TAKIMLA HER ŞEYİ YAPABİLİRSİNİZ

 



İtalyan Andrea Gardini, 2022/2023 sezonunun sonuna kadar PGE Skra Bełchatów takımının yeni teknik direktörü olacak. Sarı-siyahlı takımın yeni teknik direktörü, "Bu takımda hala her şeyin mümkün olduğuna inanıyorum" diyor.

"PGE Skra Bełchatów gibi eşsiz bir tarihe sahip bir kulüpte olmak benim için büyük bir onur. Burası Şampiyonlar Ligi'nde Final Four'da yer almış, birçok kez Polonya şampiyonluğu ve Polonya Kupası kazanmış bir kulüp. Bu şüphesiz Avrupa'nın en tanınmış kulüplerinden biridir. PGE Skra'da çalışmak benim için büyük bir keyif, büyük bir fırsat ve bir meydan okuma..



Birkaç Polonya voleybol kulübünde çalıştınız ve koç olarak PGE Skra'ya karşı maçlarda onlara liderlik ettiniz. Hangileri sizin için özellikle unutulmaz?

Çoğu kez PGE Skra'ya karşı takımlarıma liderlik ettim ve onlar her zaman zorlu maçlardı. Bełchatów takımıyla ulusal şampiyonluğu kaybettiğimiz Kędzierzyn maçını hatırlıyorum. Bełchatów o zamanlar gerçekten iyi bir iş çıkardı ve harika maçlar oynadı. Sonraki sezonda ZAKSA nihayet altın madalya kazandı. PGE Skra ile yapılan maçlar her zaman üst düzeydeydi ve salonda harika bir atmosfer yaratan canlı taraftarlar da vardı.

En azından birkaç PGE Skra oyuncusunu daha iyi tanıdığına emin misin?

Evet, milli takımdan ve önceki kulüplerden birçok voleybolcu tanıyorum, örneğin Mateusz Bieniek ben orada çalışırken ZAKSA oyuncusuydu. Elbette, PGE Skra uluslararası deneyime sahip, dünya şampiyonları, Olimpiyat Oyunları, Avrupa Şampiyonaları ve diğer etkinliklerde madalya kazanan iyi oyunculardan oluşuyor, bu yüzden bu oyuncuları iyi tanıyorum.

Zor bir zamanda PGE Skra'da çalışmaya başlıyorsunuz. Ana turun bitmesine sekiz maç kaldı, takım ilk sekizin birkaç puan gerisinde. Bu durumu nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bence bu grupla her şey mümkün. Doğru, kulüp için zor bir zamanda geldim ama buradayım çünkü iyi bir iş çıkarmak için fırsatlar görüyorum. Henüz tüm takımla tanışma fırsatım olmadı ve tepkilerinin ne olacağını bilmiyorum ama eminim ki bu oyuncular sezonu bizim bulunduğumuz yerde bitirmek istemiyorlar ama mücadele etmek ve her riski almak istiyorlar.

PGE Skra'nın Katowice'deki maçını canlı izlediğiniz bir sır değil. Sarı ve siyahın başka buluşmalarını da gördünüz mü? Bu maçları izlerken ne düşündünüz?

Evet, Katowice'deki maçı gördüm, aynı zamanda sadece PGE Skra'nın değil, diğer takımların diğer maçlarını da gördüm. PGE Skra'nın sezona iyi başladığını ancak ardından yavaş yavaş güvenini kaybettiğine inanıyorum. Elbette, sakatlıklar durumu iyileştirmedi ve en önemli şey, her oyuncunun elinden gelenin en iyisini yapabilmesidir, çünkü ancak o zaman takım savaşabilir ve kazanabilir. Ancak dediğim gibi, Bełchatów takımı en üst seviyede oynayabilen gerçekten iyi oyuncular.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR