DÜNYADA TRENTINO DEĞERİNDE ÇOK FAZLA TAKIM YOK

 



Itas Trentino’nun orta oyuncusu Srecko Lisinac, medya ortağı tarafından Trentino Volley'e ithaf edilen haftalık dergi "RTTR Volley"in on altıncı sezonluk bölümünün ana konuğu oldu. İşte röportajın en ilginç bölümlerinden bazıları.

LİG - “Herkese karşı kaybedebilirsin ve bu bir klişe değil. Bu SuperLega çok dengeli ve sık sık deplasmanda olmamız, her zaman zor ve hassas olan maçlara daha iyi hazırlanmamıza izin vermiyor. Bahane aramak istemiyorum, çünkü hala daha iyi oynayabiliriz, ancak her zaman çok az dinlenme süremiz olduğu ve bir maç ile diğeri arasında çalıştığımız bir gerçek. Perugia asla hata yapmayan tek takım; onları yenmek çok zor ama bunu yapma şansımızı yaratmak istiyoruz, belki yeni bir finalde. Geçen sezon yaptığımızdan daha iyisini yapacağımıza inanıyorum; hepimiz iyi olduğumuzda ve elimizden gelenin en iyisini yapacağımızda, tüm potansiyelimizi göstereceğiz”.

TRENTO. Bu takım ve bu kulüp için her zaman elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Dünyada Trentino Volley değerinde çok fazla kulüp yok ve sadece iş gücüne değil, tüm tarafa atıfta bulunuyorum: yönetim, teknik ve sağlık personeli ve gençlik sektörü; her şey sorunsuz çalışıyor. Ailem burada mutlu ve ben de Trento'da kaldığım için mutluyum. Sahada, her zaman bu ortamın bana yıllar boyunca verebildiğini geri vermeye çalışıyorum."

CHAMPIONS LEAGUE. “Çeyrek finallere doğrudan erişim hakkı elde etmek, 2023'te ulaşılan ilk büyük hedefti. Polonya’da da kazandık ve istediğimiz puanları aldık. Çünkü beş grubun en iyi birincileri arasında yer almak istiyorduk."


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EDİRNE KASIRGASI

TEDİRGİNLİKTEN BASARI DOLU GUNLERE

OTURARAK VOLEYBOL NEREYE KOŞUYOR